Geplaatst 12 juli12 jul Populair bericht Om de dag vandaag af te sluiten doen we nog een lekkere Swinging Radio England, heerlijke "Boomer Radio" waar ik persoonlijk maar niet genoeg van kan krijgen. Gary Stevens leverde zijn pre-recorded shows uit de USA aan bij SRE. Ook was hij in die tijd te horen op SRE's concurrent Radio City.Even lekker op zijn Amerikaans.... en wat is dat toch leuk om naar te luisteren... je vind het leuk...of je gruwt ervan, nou, ik vind 'm heerlijk..!!! Gary Stevens.Digitale kopie "2007 de buren" - CD-R "Swinging Radio England disc-1 track-23" Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Enjoy...........Have a nice day.Henk Kruize
Geplaatst 12 juli12 jul Dank hiervoor.Lijkt prima opname, goed geluid.Als ik in die tijd in NL had gewoond zou ik niet meer weten waar ik naar moest luisteren, London? SRE? of Caroline, nog even de kleinere zoals 270 daargelaten, waren ook goed.
Geplaatst 13 juli13 jul Heerlijk! Deejays in 1966 of '67 konden ook wel héél goed een fantastisch programma samenstellen. Zóveel goede platen toen!
Geplaatst 13 juli13 jul Klinkt inderdaad geweldig! Ik zie dat zelfs op reelradio een SRE Gary Stevens show staat. Die is van 14 Oktober 1966 (17:00-18:00) en niet van 15 oktober, zoals daar vermeld staat : Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 13 juli13 jul 23 uur geleden zei Henk-Anna Loog:Gary Stevens leverde zijn pre-recorded shows uit de USA aan bij SRE. Ook was hij in die tijd te horen op SRE's concurrent Radio City.Dat was niet tegelijkertijd. Toen SRE uit de lucht ging november 1966 werden de shows uitgezonden door City begin 1967. Dat laatste was echter van korte duur, omdat City stopte feb 1967.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.