Geplaatst Maandag om 13:07 1 d. Populair bericht Helmut schreef me dat hij persoonlijk erg onder de indruk was van het bezoek aan Bull Verweij én het bezoek aan de Gouwe Ouwe Zender en Radio 538 bij de start op 1 Juli 1994. Jürgen Steinhoff maakte een aantal foto's, die ik net aan het eind van het album van Helmut op Flickr heb toegevoegd : https://flic.kr/s/aHBqjAn53YJe ziet daar foto's van onder andereJeffrey Willems, 25 jaar oudErik de ZwartLex Harding (l) en Meta de Vries (r)Peter RijssenbrijRuud de Wild
Geplaatst Maandag om 14:44 1 d. Jeffrey Willems........luisterde ik graag naar, toen hij op Roulette zat.Helaas niet meer onder ons.Mooie foto's.
Geplaatst Maandag om 18:36 1 d. Weer veelmals bedankt Ben, zonder jou inzet en werk was deze foto schat verloren gegaan.Het waren honderden foto's welke je voor ons alleen gedigitaliseerd en openbaar gemaakt hebt.
Geplaatst Maandag om 20:10 1 d. Een ontzettend leuk album! Schitterende foto's van de zendschepen en leuke foto's van verschillende radiostations en studio's. Ik zag zelfs Noordzee Nationaal nog, zo hier en daar. Een aanrader om lekker te bladeren, met dank aan Ben en alle makers van de foto´s uiteraard!
Geplaatst 22 uur geleden22 u. Auteur Bedankt voor jullie reacties! Inmiddels rapporteert Flickr zo'n 54.000 views 😃 Ik kwam net ook deze bijzondere foto tegen van Radio 10 op 675 in de lucht 😉 22 uur geleden22 u. bewerkt door Ben
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.