Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.
Inloggen op de site werkt weer.

Montage promo's en jingles met Wim van Putten

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Ik luisterde altijd met veel plezier in de jaren '80 en '90 naar de TROS LP-show en later CD-show. Mijn interesse voor artiesten/bands zoals Jean Michel Jarre, Alan Parsons Project en Future World Orchestra is begonnen bij de LP-show. Later kwam ik Wim vaak bij verschillende omroepen tegen. Ik vond het altijd een hele aardige vent.

Rust zacht en wij zullen aan je denken.

Hierbij een montage van een aantal promo's en jingles van de TROS, Sky Radio en de Gouwe Ouwe Zender met de stem van Wim.

Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken.

bewerkt door pvanklei

Geplaatst

Wim bracht de cd muziek in huis bij ons thuis.

Zijn er nog uurtje bewaard . door Wim Camel ondekt mooie muziek op cd ..

bewerkt door Jaap De Vries

Geplaatst

Ik ben op 8 okt 1992 op verzoek van de programma leider weer met Poster begonnen maar nu met Wim van Putten.

Dat duurde tot 12 november en toen nam TROS Aktua collega Ferdinand Fransen het over.

En vanaf 19 november deed Daniel Dekker de presentatie tot aan het eind van Poster.

De Poster serie die we maakten heette "En hit en dan.......?" een soort "One hit wonders" maar dan de Nederlandse versie.

Als het goed is.......zit de 11-delige serie nog bij B&G in het archief.

In de buitenwereld lees ik mooie leuke reacties over Wim. Maar ik heb andere herinneringen zie ik in mijn archief. Maar goed het enige dat telt is datgene wat de luisteraar hoort............................

Vrij snel hierna nam Wim afscheid van de TROS.

In augustus 1987 presenteerde Wim de ,ik dacht LP-CD show, live vanaf de Funkausstellung in West Berlijn.

We gingen daar met een paar programmamakers naar toe. Was wel een belevenis want de muur stond er nog.

Hier nog een aardige foto van Wim.

Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken.

bewerkt door Juul

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.