Geplaatst Zondag om 09:03 2 d. Populair bericht Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren VOO-H3-19761119-1900-1930-LexHarding-DeNederlandseTop40Heeft iemand voor mij dit uur compleet?Daarnaast zoek ik ook nog de twee uitzendingen eerder die maand, 5 en 12 november. Wie kan mij daar mee helpen?
Geplaatst Gisteren om 10:481 d. Op 13-9-2026 om 11:03 zei Vincent: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren VOO-H3-19761119-1900-1930-LexHarding-DeNederlandseTop40Heeft iemand voor mij dit uur compleet?Daarnaast zoek ik ook nog de twee uitzendingen eerder die maand, 5 en 12 november. Wie kan mij daar mee helpen?Helaas, die blijven onvindbaar, geloof ik.
Geplaatst 21 uur geleden21 u. Populair bericht Hoi Vincent,Hierbij 12-11-1976: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 05-11 heb ik ook niet.Groet,Ronald. 21 uur geleden21 u. bewerkt door Ronald
Geplaatst 18 uur geleden18 u. 3 uur geleden zei Ronald:Hoi Vincent,Hierbij 12-11-1976: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 05-11 heb ik ook niet.Groet,Ronald.Thanks! Deze had ik, vreemd genoeg, ook nog niet. Misschien kan de snelheid alleen nog worden bijgesteld. Lex klinkt nog net niet als een Smurf. Greetz,Everton
Geplaatst 15 uur geleden15 u. Populair bericht Heb de snelheid even aangepast. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 10 uur geleden10 u. Auteur Ronald, bedankt voor deze opname! En Ed voor het op snelheid zetten.
Geplaatst 6 uur geleden6 u. 8 uur geleden zei PowerMusic:Heb de snelheid even aangepast. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Dank deze had ik ook niet Ben 5-11-1976 nog niet tegen gekomen tot nu ..
Geplaatst 30 minuten geleden30 min. Ik had deze ook nog niet. Toch mooi dat er zo nu en dan wat van de Top 40 naar boven komt. Dank!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.