Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

538 trapt de zomer af

(0 recensies)

538 zit deze zomer bepaald niet stil. Met de nieuwe multimediale merkcampagne, de populaire Ibizaweek, de radio-uitzendingen vanaf Tomorrowland en radioshows die recht uit het hart van de Olympische Spelen komen, zit 538 de hele zomer bovenop de actualiteit. Uit de vanmorgen door NLO/GfK gepubliceerde luistercijfers blijkt ook dat 538 onbetwist marktleider blijft en de voorsprong nog verder uitgebouwd heeft met een marktaandeel van 11,8%.

 

Dave Minneboo, Programma Directeur 538Groep: “We kijken met 538 terug op een mooi eerste half jaar en gaan sterk de zomer in. Zowel ‘Evers Staat Op’ als ‘De Coen en Sander Show’ zijn veruit de best beluisterde ochtend- en middagshow en hebben een flinke voorsprong in de commerciële doelgroepen. 538 is volop in beweging van radiozender naar interactief muziekmerk. De eerste reacties op de nieuwe merkcampagne zijn heel positief. We kijken uit naar een bomvolle zomer, die 538 samen met de luisteraars viert.“

 

538 zit deze zomer niet stil
538 is dit zomerseizoen volop in beweging. In juni is de nieuwe multimedia campagne ‘The Beat Of The Moment’ gelanceerd op alle 538 touchpoints zoals radio, visual radio, web, TV, app en events alsmede een nieuwe gloednieuwe merkcampagne met een brand film, video commercials en diverse uitingen in online, outdoor en social. De campagne zal de hele zomer doorlopen.

 

Onderdeel van de wervingscampagne is ook de geheel vernieuwde 538-site. De 538-site is volledig in ‘The Beat Of The Moment’, waardoor de meest relevante content prominent tot de beschikking van de bezoeker staat.

 

De zomer is deze week op 538 afgetrapt met de populaire Ibizaweek die momenteel on air en online in volle gang is. Luisteraars maken deze week kans op een geheel verzorgde reis naar Ibiza, inclusief toegang tot de gaafste feesten. En van 22 tot en met 24 juli is 538 als enige Nederlandse zender live aanwezig op hét dancefestival van de wereld: Tomorrowland.

 

De Frank & Vrijdagshow gaat vanaf 1 juli weer op Tuintour en verruilt elke week de 538-studio voor de tuin van een Bekende Nederlander. Het afgelopen jaar ging Frank Dane ook al op Tuintour bij onder andere Nicky Romero en Spike van Di-Rect.

 

538 zendt als partner van NOC*NSF in augustus twee weken live uit vanaf het hart van de Olympische Spelen, het belangrijkste en grootste sportevenement van de wereld. Edwin Evers en zijn team zullen dit Olympisch jaar de topatleten en bekende Nederlanders in de uitzendingen ontvangen in hun radiostudio in Rio de Janeiro.

 

Website: 538.nl


0 Opmerkingen

Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Doe mee aan het gesprek

Je plaatst een bericht als gast. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Een opmerking toevoegen...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.