100% NL groeit bij Vrouwen 20-49 jaar
100% NL scoort steeds beter bij de vrouwelijke luisteraars. Volgens de meest recente luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek in mei-juni, is het marktaandeel van 100% NL gestegen naar 5% in de doelgroep Vrouwen 20 tot 49 jaar. Vorig jaar was dit marktaandeel nog 4,5% in dezelfde periode.
Algemeen Directeur Carlo de Boer van 100% NL: “De Nederlandse popmuziek blijft ook tijdens de vakantie populair en dit zien wij terug in de luistercijfers van 100% NL. Ondanks dat de zomerperiode is toegeslagen, hebben we er in mei-juni toch weer meer luisteraars bij gekregen. De vrouwelijke luisteraars kiezen steeds meer voor 100% NL hits als ‘Parijs’ van Kenny B en ‘Riddles’ van Kensington, maar ook voor de nieuwste muziek van Mr Probz, Nielson, Guus Meeuwis en Nick & Simon. En voor die gevarieerde muziekmix zit je natuurlijk goed bij 100% NL.”
Website: 100p.nl
Aanbevolen antwoorden
Doe mee aan het gesprek
Je plaatst een bericht als gast. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.