Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
-
-
'An Rande der Nacht' blijft een onvolprezen easy listening programma. De tune aan het einde van de show met de afkondiging blijft me helaas onbekend. Wie helpt me om deze 'instrumental' op te sporen? Met hartelijke dank voor de inspanningen en vriendelijke groeten Filip
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
-
k ben al jaren op zoek naar de "tune voor Doelpunt van de Week" die geschreven is door Tonny Eijk voor het TV programma "Avro's Sportpanorama" (eind jaren 80) waar dit een vast onderdeel van het programma was. Wellicht dat jullie mij kunnen helpen, want het is nergens meer te vinden en het is ook niet in de handel geweest. Het betreft een zeer herkenbare tune die als achtergrondmuziekje werd gespeeld tijdens de mooiste Eredivisie doelpunten die in het voorafgaande weekend waren gemaakt.
-
KIIS FM 88 van Firstcom uit 1988 is naar mijn smaak één van de beste jinglepakketten van de 80s. Zover ik weet nimmer in Nederland gebruikt(?). https://soundcloud.com/simonfex/kiis-88-demo-firstcom SF PS: Lekker die doordruk..
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Door de belabberde distributie (het slechtste FM-pakket) hebben in de periode '98-2000 relatief weinig mensen naar Veronica FM kunnen luisteren. Jammer, want de vormgeving, gemaakt door Jensen & Diederik Huizinga, was superb en heeft school gemaakt, wat een nette manier is om te zeggen dat het door anderen onbeschaamd gekopieerd werd. http://snd.sc/OlgCQq
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik kan mij natuurlijk vergissen, maar is deze fantastische track [ Majestic Universe van een William B. Tanner Trendsetter-LP] niet ooit door de TROS gebruikt?? SF
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-