Radiotechniek
Voor discussies over zendtechniek, antennes, soundprocessing, Radio automatisering etc.
356 discussies in dit forum
-
-
-
-
-
-
-
Ik zat eergisteren zo eens te kijken naar een alternatief voor de verdwenen MD speler. Ik bedoel sinds 2013 worden er géén MD schijfjes meer gemaakt. Jammer want het is handig en ook vriendelijk in gebruik. Dus is het denk ik langzaam de tijd op uit te kijken naar iets anders. Een Harddisk Recorder om alles van md om te zetten naar digitaal en dus over te zetten want vroeg of laat zal het echt gedaan zijn met md. En je mag ook verwachten dat er een tijd komt dat er géén onderdeel meer te vinden is en dan ? ja dan sta je daar als paal. Nu heb ik een Tascam DA 3000 op het oog. Die is wel nogal prijzig namelijk meer dan € 900 dat kan wel tellen. En op deze link k…
-
- 3 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
-
-
-
Toen ik in de jaren 80 bezig was met radio maken in de regio Dordrecht, gebruikte we in het begin een koopzender en die hete "De Stentor" Hij leverde slechts 5 watt met een MRF 237 in de eindtrap. Hij was niet bepaald schoon aan de band, maar we waren er blij mee. Later kwamen de wat betere zenders om de hoek kijken.
-
- 9 antwoorden
- 3,6k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-