Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 10-3-1979. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 733 weergaven
  2. Het zal door de jetlag gekomen zijn dat ik de MD recorder al zo vroeg aan het werk zette . Prachtige Gouwe Ouwe Amerikaanse muziek. Als ik dit zo aanzet zie ik me in gedachten zo door Las Vegas rijden in zo'n grote Amerikaanse "slee". [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 733 weergaven
  3. Started by Skyseth,

Chart date : Oct 19, 1974 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 732 weergaven
  4. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 7-3-1981. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 732 weergaven
  5. Div programma's uit maart 1987 van het alternatieve Canadese radiostation CFNY. CFNY Toronto 102.1 MHZ FM [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin

• 0 antwoorden
    • 732 weergaven
  6. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 12-10-1968. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 732 weergaven
  7. Started by Vincent,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 731 weergaven
  8. Started by Steksis,

[verborgen inhoud] All i can say is he had some strange listeners

• 0 antwoorden
    • 731 weergaven
  9. Hallo allemaal hier de laatste sound of the sixties met Tim Rice [verborgen inhoud] M.v.g John

• 1 antwoord
    • 731 weergaven
  10. Started by Junebug,

Hier weer iets van onze Oosterburen. Sender Freies Berlin , SFB-2 uit 1988 de complete maand mei. De hitparades gepresenteerd door Jurgen Jurgens. Link week geldig [verborgen inhoud] groet June,

• 0 antwoorden
    • 731 weergaven
  11. Started by Steksis,

Hi all 1992 12 30 Luxembourg last day 1 1965 Dave Christian [verborgen inhoud] 1992 12 30 Luxembourg last day 2 Barry Aldiss a little Tony Prince [verborgen inhoud] 1992 12 30 Luxembourg last day 3 Bob Stewart 1975 [verborgen inhoud] 1992 12 30 Luxembourg last day 4 Kenny Everett 1970 [verborgen inhoud] 1992 12 30 Luxembourg last day 5 The End [verborgen inhoud] enjoy

• 0 antwoorden
    • 730 weergaven
  12. Started by wim1958,

Ik denk dat het ergens eind jaren 90 moet zijn geweest , dat de Engelse rock n roll zanger Joe Brown een serie programma s presenteerde op BBC Radio 2. Hij deed dat op zijn zeer vermakelijke en voortreffelijke manier en mooie verhalen er tussen door. Alle oude rock n roll artiesten kwamen daarbij voorbij. Ik heb de allerlaatste aflevering waarin hij zijn vriend George Harrison ontving en met hem oude rock n roll platen besprak. Die kan je op internet nog regelmatig vinden. Maar ik vraag me af of er liefhebbers zijn die wat andere shows destijds opgenomen hebben.

• 0 antwoorden
    • 730 weergaven
  13. Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]

14. Started by scotty,

A great programme from Dave Owen from 24th February 2002 between 1500-1700. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 729 weergaven
  15. Started by erco59,

Numéros 19 à 01 Présentation Pascal Devos 10 Décembre 1983 11h45-12h59 [verborgen inhoud] Gr. Eric C.

• 0 antwoorden
    • 729 weergaven
  16. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 728 weergaven
  17. Started by h.roos,

Caroline_North-Live from the Ross Revenge (za.16-zo.-17-dec.-2017). [verborgen inhoud] Link geldig tot 26-dec.-2017. Groet Henk.

• 1 antwoord
    • 728 weergaven
  18. Het is 13 Augustus 2000, net na 14:00 en uit de luidspreker bij de Portakabin, die achter op Clacton Pier staat klinkt het geluid van de Radio London RSL 2000, op dat moment zit Paul Graham achter de microfoon. Het begint al wat drukker te worden in de buurt van die Portakabin wanneer Keith Skues, samen met Bud Ballou en Chris & Mary Payne aan komt lopen. De fans, die zich inmiddels op Clacton Pier verzameld hadden, verzamelen zich rond Keith, om gezellig met hem te praten en zijn handtekening te vragen. En dan wijst de klok 15:00 aan en neemt Keith plaats achter de microfoon in de Portakabin. …

• Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 728 weergaven
  19. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 23-7-1983. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 727 weergaven
  20. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 18-3-1967. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 727 weergaven
  21. Deze opname komt uit het archief van Kurt Sellenthin (voorheen Kristkowitz), beschikbaar gesteld door Werner Tschoepe. [verborgen inhoud] De beschrijving van Kurt:

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 3 antwoorden
    • 726 weergaven
  22. Started by Juul,

In de nalatenschap van oom Bull Verweij vond ik nog een reclame folder Luxemburg uit januari 1958. Ik heb 'em gescand in mooie kwaliteit. En hij is ook te downloaden. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 726 weergaven
  23. american top 40 w/ casey kasem, 02. december 2000 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 726 weergaven
  24. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 13-12-1975. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 726 weergaven
  25. Een Brits radio-icoon, die wordt geïnterviewd door een Nederlands radio-icoon. Dat kun je hier bekijken en beluisteren:

• 0 antwoorden
    • 726 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.