Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. Started by Drumbeat,

This is a full recording of Tony Blackburn being interviewed on ITV show Piers Morgan's Life Stories, which originally aired on 02 July 2014 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 726 weergaven
  2. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 22-10-1977. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 726 weergaven
  3. TONY BLACKBURN EN NEIL FRANCIS INFO [verborgen inhoud] Voor de mensen die meer willen weten waar zijn programma's worden uitgezonden zieTony's video op zijn facebook! Een station dat ik via stream gelukkig wel kan ontvangen is KMFM Tony heeft het o.a. over The Greatest Hits [verborgen inhoud] Tony is er op zondag van 1600-1900 UK time en je kunt zelfs terug luisteren via Listen again player! [verborgen inhoud] Vele andere stations worden helaas geweigerd omdat ik met een buitenlands ip adres zit '' Not Allowed for..'' zoiets. Tja... Ik weet niet of er mensen zijn in de UK of ergens anders die z…

4. [verborgen inhoud] Luxembourg-19700516-1925-2022-PeePee-BobStewart-208MetVolleKracht-BobStewartShow-49min Datum klopt. Nummer 4 notering komt overeen met de lijst van 10-05-1970 (05:51). Bob Stewart geeft aan dat morgen de nieuwe lijst worden uitgezonden, dat is de 17e (07:48). Voor de ?? wordt nog een antwoord gezocht. 00:00 Reclame Perrier. 00:30 Reclame sinasappelen 00:48 Pee Pee. 00:52 11:23 The Ides of March. 03:31 Pee Pee. Neemt afscheid. 03:47 The Company (Zorbá Cast) - Life Is (Reprise) 04:20 Bob Stewart kondigt de Engelstalige service aan. 05:05 Opening Engelstalige service door Bob Stewart (tune Alan Haven - Image). 05:51 England 1970 World Cup Squad - Back Home…

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 5 antwoorden
    • 725 weergaven
  5. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 31-5-1986. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 725 weergaven
  6. In The Doggett's Coat and Badge, Blackfriar's Bridge, London on August 10, 2002, Sixties Radio Offshore Personnel (AKA the "Wet Club") met to commemorate the closure of Offshore radio stations in the UK on August 14, 1967. The video shows the attendees while sharing memories and getting photos taken. You can watch speeches by Willy Walker, Ed Stewart (Ed explains how the name "Stewpot" came about), Mike Luvzit and Dave Lee Travis. The reunion was organised by Mary and Chris Payne and their team.

• 0 antwoorden
    • 725 weergaven
  7. Ruim drie uur lang leuke classic rock muziek, met een ietwat andere vormgeving, dan de meeste andere classic rock radiostations. PlanetRock 11-05-2004 Non Stop Classic Rock 09.46-12.53 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin

• 0 antwoorden
    • 724 weergaven
  8. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 6-1-1968. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 724 weergaven
  9. [verborgen inhoud] 208 hitpick: The Chambers Brothers - Funky. Oude Kid Jensen hitpick: Bill & Buster - Hold on to What You've Got. Power Play: Luv Machine - Witches Wand. Nieuws 2200 Paul Burnett. Dave Christian hitpick: 100 Proof - Somebody's Been Sleeping. Paul Burnett hitpick: Johnny Nash - Falling in and Out of Love. 208 hitpick of the month: The Supremes – Stoned Love.

• 0 antwoorden
    • 724 weergaven
  10. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.

• 0 antwoorden
    • 723 weergaven
  11. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 19-6-1976. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 723 weergaven
  12. Toen de Amerikaanse strijdkrachten nog in Zuid Vietnam aanwezig waren werd er door A.F.N. als American Forces Vietnam Network (AFVN) radioprogramma's gemaakt voor de aldaar gelegerde Amerikaanse militairen. Van 1 Januari 1971 tot 21 Januari 1971 was er ook een "piraat" in de lucht, of zoals ze zichzelf noemden "Underground Pirate Station", de naam was "Radio First Termer". De uitzendingen werden gemaakt vanuit een bordeel in Saigon en Radio First Termer was een project van Sergeant Clyde David DeLay, die zich op de radio "Dave Rabbit" noemde. Ik heb een uitzending van Radio First Termer in mijn archief, de precieze datum en tijd is mij onbekend, maar toch wil ik deze unie…

• Haha
      • Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 7 antwoorden
    • 723 weergaven
  13. [verborgen inhoud] De ?? zijn openstaande vragen waar nog een antwoord op wordt gezocht. 00:00 Paul Burnett show. 00:00 Mike Kennedy - I'll Never Forget ([verborgen inhoud]). 03:03 Jingle. 03:15 jingle. 03:30 Sly & The Family Stone - Stand!. 06:33 Thunderclap Newman - Something In the Air ([verborgen inhoud] deze week). 09:13 Noel Harrison - Sparrow. 12:38 The Beatles - The Ballad of John and Yoko. 15:41 Jingle Kid Jensen show. 15:57 ?? - Turn Back the Time. 19:45 Barclay James Harvest - Brother Thrush. 22:25 Nieuws Dave Christian. 25:06 Reclame Peter Stuyvensand. 25:37 Dave Christian show. 25:48 The Everly Brothers - …

14. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.

• 0 antwoorden
    • 723 weergaven
  15. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 4-3-1978. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 722 weergaven
  16. Hello ik vraag mij af of er mensen zijn uit de UK die de uitzendingen opnemen van BBC Radio 2 of via Listen again opnemen Rond nieuwjaar heeft Tony Blackburn diverse keren shows op bbc radio verzorgd Tony Blackburn een grote naam maar de vraag is wie in de UK recorded programs Het verwonderd me ook dat oudere programma's hier niet zomaar gedeeld worden Vriendelijke groeten Jean-Pierre

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 7 antwoorden
    • 722 weergaven
  17. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 24-8-1985. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 722 weergaven
  18. Started by Ben,

Wanneer een ervaren DJ achter de microfoon plaats neemt klinkt een programma toch ineens heel anders. Dat zag en hoorde ik gebeuren toen Bob Le-Roi op vrijdag 22 Juni 2001 in de studio van de LV18/MEBOIII achter het mengpaneel plaatsnam:

• 0 antwoorden
    • 721 weergaven
  19. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 28-1-1978. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 721 weergaven
  20. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 720 weergaven
  21. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 720 weergaven
  22. Hallo, Hierbij een reeks nieuwsuitzendingen over de stranding van de Ross Revenge in 1991. Daarna kwam de Ross in Dover te liggen in 1992. Er volgt ook een rondleiding op het schip in april 1992 en uitzendingen vanaf boord: [verborgen inhoud] Frank

• Bedankt
    • 1 antwoord
    • 720 weergaven
  23. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

24. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 719 weergaven
  25. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 8-8-1987. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 719 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.