Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. Absolute radio's groep en Nation worden Greatest Hits Radio Het word nog meer eenheIdsworst in the UK op FM Meer te lezen erover is zie RadioVisie [verborgen inhoud] zo te lezen gaat Offcom toelating geven voor overnames wie wil opnemen om wat programma's te bewaren bv via StreamWriter (gratis te downloaden op internet en je kan ook auto instellen op dag en uren) Vind hier een mooie lijst met links [verborgen inhoud] Groeten Jean-Pierre

2. 8 Hours Radio Caroline by Astra satellite. Met dank aan Martin v.d. Ven. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Good sixties and seventies music with Mark Stafford [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud][verborgen inhoud]1 [verborgen inhoud] foto © [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 609 weergaven
  3. Over Arrow gesproken, zo klonk de Amerikaanse Arrow KCBS in 2000. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 609 weergaven
  4. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 609 weergaven
  5. Deze heb ik indertijd opgenomen van de Canadian Forces Network (CFN) via satelliet. [verborgen inhoud] De download bestaat uit de drie uren en de cue sheets. Het is een Top 40 met, voor mij, heel veel mooie nummers zoals School's Out (Alice Cooper), Isn't life strange (Moody Blues), Take it easy (Eagles), Day by day (Godspell Cast), It's going to take some time this time (Carpenters), Walking in the rain with the one I love (Love Unlimited), Diary (Bread), Morning has broken (Cat Stevens), Too late to turn back now (Cornelius Bros), (Last night) I didn't get to sleep at all (5th Dimension), Nice to be with you (Gallery), etc. En ook How do you do (Mouth & McNeal) komt voo…

6. Started by Drumbeat,

[verborgen inhoud] According to Companies House, the private limited company was incorporated on 04/07/23 at 27 Gloucester Street, WC1N 3AX. The sole director of Laser558 Limited is Steven Michael Bannister, born August 1967. He is British and resides in the UK.

• 0 antwoorden
    • 607 weergaven
  7. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 607 weergaven
  8. Dit komt van een cassette van Mike Grant uit het geweldige muziekjaar 1970. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 606 weergaven
    • 0 antwoorden
    • 605 weergaven
  9. Valentine’s Day in the UK - Valentijn Dag 14022021 Jackie London - 20210214 - 1500-1800 - The Big Valentines Love In - Jacqui Rushton And Neil Long.mp3 [verborgen inhoud] Jackie London - 20210214 - 1800-2100 - Valentine's Day - Joe Hawkins + 2100-2200 - Mark Dodson.mp3 [verborgen inhoud] Jackie London - 20210214 - 2203-2415 - Valentine's Day - Mark Dodson + More Music Jackie.mp3 [verborgen inhoud] Jackie London - 20210214 - 1200-1500 - Valentine's Day - Paul Anthony.mp3 [verborgen inhoud] At your service , Jean-Pierre

10. Heerlijke (onvervalste) AM opname [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 604 weergaven
  11. Mark Goodier met het jaaroverzicht van 1989 in 3 delen. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] grt. June

• 0 antwoorden
    • 604 weergaven
  12. Started by funpirate,

Hello radio amateurs, I think this material was not published before ... DJ Bob Stewart on the radio show - Top 30. I can not guarantee the correctness of the date ... Quality on the creaking wave of 208. The link is valid until December 12. [verborgen inhoud]

13. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 602 weergaven
  14. Started by FrankV,

Hallo, Dit is helaas het laatste programma dat ik nog terug vond van EKR. Ik heb er geen exacte datum van, maar aangezien er ergens wordt gesproken over Christmas veronderstel ik dat dit ergens uit eind 1998 zal komen. Ik hoop oprecht dat ik destijds niet de enige luisteraar was van EKR, maar in het begin van het programma word ik nog maar eens vermeld 🙂 .. Ik deed mijn best om de juiste naam van de DJ te vinden, maar kan er helaas geen exacte weergave van vinden. Ik begrijp iets als "Mark Zill"of Seal? Als iemand de exacte naam kan achterhalen, dan graag voor de volledigheid. Alvast veel luistergenot voor deze laatste 4 ure…

• 0 antwoorden
    • 602 weergaven
  15. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 602 weergaven
  16. Countdown USA - Weekly Top 40 with Dave Scholin from July 30, 1988 [verborgen inhoud] Countdown USA - Weekly Top 40 with Dave Scholin from October 01, 1988 [verborgen inhoud] Countdown USA - Weekly Top 40 with Dave Scholin from October 29, 1988 [verborgen inhoud] Countdown USA - Weekly Top 40 with Dave Scholin from August 22, 1987 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 602 weergaven
  17. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server BBC Light Program 01-10-1967 Alan Freeman {Pick of the Pops} [verborgen inhoud] BBC Light Program 02-08-1967 Tony Blackburn [verborgen inhoud] BBC Light Program 26-08-1962 Alan Freeman {1st Pick of the Pops} [verborgen inhoud] BBC Merseyside Keith Skues {On The Beat part 1} [verborgen inhoud] BBC Merseyside Keith Skues {On The Beat part 2} [verborgen inhoud]

18. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 3-12-1966. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 601 weergaven
  19. Started by Junebug,

5 week-ends zaten er in October 1989 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] grt. June

• 0 antwoorden
    • 601 weergaven
  20. Via Mixcloud zijn hier de opnames van afgelopen weekend. Is nog niet helemaal compleet maar over een paar uur hoop ik het compleet te hebben.

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 600 weergaven
  21. [verborgen inhoud] De ?? zijn openstaande vragen waar nog een antwoord op wordt gezocht. 00:00 Scott Walker - Lights of Cincinatti (208 hitpick). 01:27 Marsha Hunt - Walk on Gilded Splinters. 04:03 Jingle Groovin' Sound Of 208. 04:40 Smokey Robinson & The Miracles - The Tracks Of My Tears. 07:30 ?? - ??. 08:44 Recame. 10:39 The Beach Boys - Break Away ([verborgen inhoud]). 13:19 Jingle. 13:39 Jingle Kid Jensen show. 14:13 ?? - ??. 17:20 Manfred Mann - Ragamuffin Man ([verborgen inhoud]). 20:09 Jingle Lucky Luxembourg. 20:17 Reclame New Musical Express. 21:04 The Marmalade – Baby Make It Soon. …

22. Started by Drumbeat,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 600 weergaven
  23. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 25-2-1984. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 599 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.