Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

• 0 antwoorden
    • 599 weergaven
  1. Deze cassette is afkomstig van Mike Grant. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 598 weergaven
  2. Started by Vincent,

Ik luisterde gisteravond met mijn KiwiiSDR naar [verborgen inhoud] op 3975 kHz (75 meter-band). Opeens zie ik op 3955 kHz een dikke rode band verschijnen. Het bleek een DRM uitzending te zijn en gelukkig beschikt de Kiwi software over de mogelijkheid om hier naar te luisteren. Het was Jazz AM. Waarschijnlijk uit de UK gericht op India. Dat is wat ik opmaak het de schermprint hieronder. preview: [verborgen inhoud] In de preview kan je horen hoe het klonk gisteravond. Wil je de volledige opname (30 minuten), laat het dan even weten via een PB.

• Vind ik leuk
    • 4 antwoorden
    • 597 weergaven
  3. Deze opname (waarvan ik de exacte datum nog niet heb kunnen achterhalen) komt van Mike Grant. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 597 weergaven
  4. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 596 weergaven
  5. Started by Junebug,

1984-07-28 [verborgen inhoud] 1984-02-25 [verborgen inhoud] 1984-02-11 [verborgen inhoud] grt.June

• 0 antwoorden
    • 596 weergaven
  6. Groovy Happy Radio (GHR) Birmingham Mark Dennelly 1630-1740 20/02/21 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 595 weergaven
  7. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 595 weergaven
  8. Started by Omnivoor,

Edits van BBC R1 en BRMB opgenomen op 09 Feb 1990, Sutton Coldfield, WM, UK. 90 Minuten luisterplezier met van alles wat (Halo, Cher, Janet, Jason, Marcia, Quincy, Oleta, Seduction, Innocence, Guru, Lativa, Mantronix etc). [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 595 weergaven
  9. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 594 weergaven
  10. Via het luisteren naar de KiwiSDR in tal van Amerikaanse steden, viel het mij al op dat de MG bijna dood is in Amerika... Het grootste gros bestaat nu uit "talkradio" onder diverse categorieën als religie, sport en/of nieuws, etc. Amerika was echter ooit het voorbeeld voor Joost den Draaijer alias Willem van Kooten, die (zoals de insiders hier allemaal wel weten) in 1964 van de directie Veronica een studiereis mocht maken, waardoor het radiolandschap in Nederland voorgoed veranderde... Die "oude" formule is nu met succes opnieuw op AM tot leven gebracht door de 74-jarige New Yorkse zakenman genaamd John Catsimatidis, een man met geen enkele radio-e…

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 593 weergaven
  11. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 593 weergaven
  12. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server BigL RSL - 18071997 - Chris Biard [Overmodulatie 23-32] [verborgen inhoud] RNI RSL - 14081999 - 1200-1303 Hour - The History Of RNI And Bob Le-Roi [A-31+B-32 Minutes] [verborgen inhoud]

13. Started by hans knot,

wabc stereo 1984 05 07 howard stern 47 min part 1 and part 2 also 47 min [verborgen inhoud]

14. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 591 weergaven
  15. Eerste 48 minuten van de 5 uur durende avond/nacht show van Chris Sheppard op het Canadese radiostation CFNY. 31-05-87 Chris Sheppard 20.00-20.48 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin

• 0 antwoorden
    • 588 weergaven
  16. Van de Golden Radio NL server 1991 11 23 - Radio Caroline Via Radio New York International [SW] Steve Conway + Neil Gates [verborgen inhoud] 1991 12 14 - Radio Caroline Via Radio New York International [SW] Steve Conway - The Radio Caroli [verborgen inhoud]

17. Voor de radio fans die belangstelling tonen, nieuw uit het archief Wartburg Radio Eisenach Deutschland 96.5 FM - Seesendernacht 3+4 Veel plezier! Wartburg Radio Eisenach Deutschland 96.5 FM - 20200221 - 1900-2400 - 3.Seesendernacht [verborgen inhoud] Wartburg Radio Eisenach Deutschland 96.5 FM - 20200228 - 1900-2400 - 4.Seesendernacht - 50 Jahre Sendestart Von RNI [verborgen inhoud] Wartburg Radio Eisenach Deutschland 96.5 FM - 20200228 - 1900-2400 - 4.Seesendernacht - 50 Jahre Sendestart Von RNI [verborgen inhoud] PDF Artikel Met grote dank voor hun hulp na mijn vraag aan de originele aanbied…

• 0 antwoorden
    • 586 weergaven
  18. Started by hans knot,

A special program AFN Frankfurt Operation Information about radio in American sector 1953 01 15 30 min [verborgen inhoud]

19. Deze opname komt van Mike Grant. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 582 weergaven
  20. De opnamen op deze cassette komen van Mike Grant. Op de A kant een opname van ruim 3 kwartier van Barry Alldis van 4 of 11 Maart 1978 (tijd gegokt, niet gehoord) en op de B kant allemaal fragmenten zoals in de titel aangegeven. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 581 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.