Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.749 discussies in dit forum
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Tony Britain Radio 09-08-2008 (0) Test Audio Streams{nowthatsradio}0102-0304 [verborgen inhoud] Britain Radio 12-08-2008 (00) Streams{nowthatsradio}0100-0203 [verborgen inhoud] Britain Radio 12-08-2008 (03) SRE Documentary-Ship To Shore{nowthatsradio}1247-1347 [verborgen inhoud] Britain Radio 12-08-2008 (07) Britain Radio Songs & Jingles & Varia{nowthatsradio}2045-0242 [verborgen inhoud] Britain Radio 13-08-2008 (09) SRE Documentary C-Radio Revolutionaries{nowthatsradio}0739-0939 [verborgen inhoud] Britain Radio 14-08-2008 (11) The R…
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 15-05-1982 Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. http://www65.zippyshare.com/v/51091216/file.html
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Tony Windsor, (Tony Withers) standing in for Tony Blackburn... Twee en een half uur prachtige radio, gemaakt door een van de groten. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] groet, Jan
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server 04-04-1988 06.58-08.32 Radio Metropolis 90 MHz. vanuit Halluin, Frankrijk [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Dit is een eigen opname. [verborgen inhoud] Victor is lekker op dreef. Net na 15:40 draait hij een track van een LP en dan gebeurt er dit... Oeps, misschien toch maar eerst 's naar een nummer luisteren voordat je het draait. Wat je hier niet ziet en hoort is dat de station manager binnen een paar minuten na dit nummer in de studio stond en héél duidelijk liet horen wat hij vond van het draaien van die track van Donovan 😤😠👿
-
-
- 34 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Mischien heb je ze al, misschien ook niet. In ieder geval kan ik weer een mapje deleten. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Helaas heeft de eigenaar van de video mij verzocht de clip te verwijderen. The owner of the video asked me to take the video down. Maar weer eens een tape uit de archieven van Martin van der Ven en Hans Knot. The Day The Raiders Came, met beelden van voor, tijdens en net na de raid op de Ross Revenge. Over de bouw van de noodantenne en meer. Dank voor het delen Martin. Bron SCVT 1991 Radio Caroline The Day The Raiders Came SCVT.In no way we are trying to 'steal' anyones material. We just want to share these Offshore Radio moments with those still interested. Until now we don't know who filmed and edited this video, so if anyone can help us please let us know. In advance…
-
- 7 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
John Sebastian takes a nostalgic journey around Greenwich Village, New York, telling the story of a particularly creative period in modern music history. John was born and raised in Greenwich Village and, while still at school in the early 50s, it became a focal point for a group of writers, poets, artists, and students known as the Beat Generation. Inspired by what he saw and heard around him, John became immersed in the folk and club scene that subsequently blossomed. His skills on guitar and harmonica made him an instrumental component of the folk scene and he worked with Bob Dylan, Judy Collins and Tim Hardin, before forming the The Lovin' Spoonful in 1965 and e…
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik luister op dit moment naar 6,045 Mhz shortwave. Waar komt dat vandaan? Juul
-
- 7 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Nice to explore during the weekend is a 10 hours series, narrated by Tenessee Ernie Ford with assistance from professor David Morton, way back 32 years ago as it was transmitted on several AFRTS outlets on one of the Holiday weekends. It brings the bright history of American Popular Music including the North and South of the United States. So enjoy and please give me your comments. : http://bars.rug.nl/download/8881f8086e254a59 filename: afn_american_music_part_1.mp3 filesize: 58.5MB available until: 2012-11-02 http://bars.rug.nl/download/8f2c27d2dfeed153 filename: afn_american_music_part_2.mp3 filesize: 54.5MB available until: 2012-11-02 http://b…
-
Nee, dit is niet bedoeld om de oeverloze discussie over zin versus onzin van dab+ weer een zwengel te geven. Al moeten anderen maar doen wat ze niet laten kunnen. Ik wilde alleen even melden dat hier onder de rook van A'dam vandaag ineens de BBC World Service in het dab-aanbod is opgenomen. Geheel onaangekondigd, volgens mij, en ik heb nog geen idee op wiens initiatief. Paul
-
- 16 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Het is HET probleem bij de ontvangst op bv middengolf : storing [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Here's May 02, 1981 ( billboard Top 50 ), from 2016 : [verborgen inhoud] The link expires in 7 days only.
-
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Uurtje Chris Cary uit april 1976. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Radio Luxembourg Classic Rock Test TX via Internet en 7145 kHz (DRM***) 02-09-05 Jim Kent Simon Gibbons 88 minuten [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") ***The DRM service "In 2005 the parent RTL company stated that the AM transmissions would not resume but that a full-time English service would begin on [verborgen inhoud] (DRM). During August of that year, the parent operating company of Radio Luxembourg conducted digital test broadcasts to Great Britain on 7145 kHz using DRM. This culminated in the soft re-launch of Radio Luxembourg in English at 07:00 BST on September 12, 2005. For a time Radio Luxembourg was heard at 7295 kHz DRM, but RTL has now discon…
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Tja, Radio Luxemburg had in het verleden een hele ochtend met Nederlandstalige uitzendingen, in de loop van de jaren 70 werd dat steeds minder en uiteindelijk bleef er nog maar een beetje in de avonduren over. Een van de opnames die ik in mijn, als analoog freak, opbouwend digitaal archief heb is een leuke van Mike Verdreng... let eens op hoe hij de naam "Mariska Veres" uitspreekt... Henk Kruize [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Keith Fordyce en Dave Christian op 208. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Rond 39:40 wordt een Power Play gestart, weet iemand welke plaat dit is?
-
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
rtl-20151207-1755-1930-1440kHz Voorlopig mijn laatste opname van de middengolf. Ik moet gaan afkicken, de (sdr) radio's gaan voorlopig uit, de antennes gaan uit de mast. Komend voorjaar gaan we de mast opnieuw opbouwen in de nieuwe achtertuin.
-
- 7 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
CFNY Toronto Canada Populair invloedrijk alternatief FM radiostation voor Toronto en weide omgeving. De groep Rush heeft in het verleden, een nummer geschreven, over dit radiostation: http://www.azlyrics.com/lyrics/rush/thespiritofradio.html CFNY 102.1 MHZ FM (The Spirit Of Radio) 01-01-1986 Listeners Choice Best Albums of 1985 12.00-13.15 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-AR8WT6JWYJSW.mp3 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PWFDZS4Q3CVR.mp3 (Dank aan "jepatrick"/?) De 1985 album lijst: Robin
-
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Hallo, Ik ben sinds januari bezig met een eigen internet radio station www.internetradiooudenvliet.nl ,nu willen wij komende januari, i.v.m. het 1 jarig bestaan een marathon gaan houden,met daar aan vast gekoppeld een geld inzamelings actie voor een goed doel. Nu wordt ik van alle gemeentelijke instanties niet veel wijzer,voor wat betreft inzamelings acties. Kan iemand mij vertellen of wij daar een vergunning moeten hebben,om geld in te zamelen via de radio voor een goed doel.
-
Gisterenavond ontdekte ik bij toeval een radio station in Engeland waar ik nu al helemaal gek op ben. Het is Classic Hits , Forest Gold in Epping Forest. Het is een hospital radio station, maar het is ook online te beluisteren en hebben inmiddels luisteraars over heel de wereld. Allemaal vrijwilligers. En het klinkt als een volwaardig radiostation. Het mooie is dat het heel anders en frisser klinkt dan een station als Gold, wat de overbekende platen draait. Ik heb zitten genieten van de breakfast show, weinig gepraat, maar heerlijke muziek. Een minder bekende plaat van Rupert Holmes wordt b v niet geschuwd. Op vrijdag avond hebben ze een offshore radio special. Als ik di…
-
- 14 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Vrienden, Het USA album network "In the studio" maakte een mooie special met en over het album van Elton John - Goodbye Yellow Brick Road. Hier alle spullen. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZE4KDNZFRMO6.zip Juul
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
WLTA Atlanta FM100. Hurry Home Music 1980 06 10 17.46-18.46 60 min. Commentary, news and weather included [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-