Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. Started by skybird,

Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 30-9-1989 Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. http://www37.zippyshare.com/v/7801805/file.html

• 2 antwoorden
    • 951 weergaven
  2. Dit zijn opnamen uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met deze opname van WRQZ besluit ik het delen van US Radio opnamen uit het archief van Emile. Met de hartelijk dank aan Emile, die al z'n opnamen beschikbaar heeft gesteld om te delen. Op MF staan nu in totaal opnamen van zo'n 140 radiostations uit de VS en Canada. Een respectabele verzameling, die via de zoekfunctie op dit forum allemaal terug te vinden zouden moeten zijn. Dit bovenop alle opnamen, die Roel, Vincent en anderen hebben gedeeld. Een unieke verzameling met dank aan allen die het hebben opgenomen en beschikbaar gesteld.

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 319 weergaven
  3. Heeft iemand de complete uitzending hiervan kan alleen de eerste uren hiervan vinden.

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 128 weergaven
  4. Started by h.roos,

Caroline-North-Easter Weekend live from The Ross Revenge. vrijdag-30-zaterdag-31-maart-2018. [verborgen inhoud] Linkt werkt tot 09-april-2018. zondag en maandag volgen later. Groet Henk.

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  5. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud] Ik heb nog veel meer apollo 11, 12 en 13. Melden bij belangstelling. Jan-Fré

• 2 antwoorden
    • 835 weergaven
  6. De opnamen op deze cassette komen van Mike Grant. Op de A kant een opname van ruim 3 kwartier van Barry Alldis van 4 of 11 Maart 1978 (tijd gegokt, niet gehoord) en op de B kant allemaal fragmenten zoals in de titel aangegeven. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 580 weergaven
  7. Northsound 2 is a commercial radio station on 1035 medium wave, DAB digital and online. Broadcasting to Aberdeen and Aberdeenshire For NE Schotland Owned and operated by the Bauer Radio group in the UK. Northsound 2 forms part of Bauer's Greatest Hits Radio network of classic hit music stations in Scotland and Northern England Glasgow And Carrying networked programmes originating mainly from Manchester and Glasgow With 24 hours a day, featuring local news and traffic bulletins. Most of Northsound 2's programming is carried from Greatest Hits Radio's network of locally-branded Scottish stations with some off-peak output also car…

8. Dit is van de satelliet opgenomen met de Dreambox dus hoort technisch gezien denk ik onder het Verenigd Koninkrijk. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  9. Started by Vincent,

Twee stukken AFN uit het Kerstweekend van 1972. Exacte datum weet ik niet. Volgens de tape is dit opgenomen van de zender in Berlijn. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  10. [verborgen inhoud] De ?? zijn openstaande vragen waar nog een antwoord op wordt gezocht. 00:00 Paul Burnett show. 00:00 Mike Kennedy - I'll Never Forget ([verborgen inhoud]). 03:03 Jingle. 03:15 jingle. 03:30 Sly & The Family Stone - Stand!. 06:33 Thunderclap Newman - Something In the Air ([verborgen inhoud] deze week). 09:13 Noel Harrison - Sparrow. 12:38 The Beatles - The Ballad of John and Yoko. 15:41 Jingle Kid Jensen show. 15:57 ?? - Turn Back the Time. 19:45 Barclay James Harvest - Brother Thrush. 22:25 Nieuws Dave Christian. 25:06 Reclame Peter Stuyvensand. 25:37 Dave Christian show. 25:48 The Everly Brothers - …

11. Hier is de American Top 40 van 15 Juli 1972 door Casey Kasem 21u-22u : http://www.mijnbestand.nl/Bestand-I6BWPDTI4S6V.mp3 22u-23u : http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WZOEU6SM6GYG.mp3 23u-24u : http://www.mijnbestand.nl/Bestand-8PLSMIR8IGK3.mp3 Deze week via mijnbestand, in ene geeft Mediafire problemen bij aanloggen. Ik blijf hangen op de start pagina bij loading. Ben ik de enigste met dit probleem?

12. Dit is de laatste opname uit de verzameling cassettes van Mike Grant. Een korte opname uit 1981, waarvan ik de datum van uitzending nog niet heb kunnen achterhalen. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 557 weergaven
  13. Started by herthino,

A great website with tons of old German radio shows to listen to and / or download: [verborgen inhoud] Check it out!! Best regards Streaming Lord Sutch

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  14. Started by Ben,

Hij presenteert de Fab 40 over 1967 op 12 Augustus, 2001 vanuit een Portakabin op Clacton Pier in de UK tijdens de Radio London RSL. Hij heeft een prachtige (Amerikaanse) radiostem en werkte in de jaren '60 voor Radio Caroline. Dit zijn een aantal fragmenten uit zijn programma tussen 12:00 en 15:00.

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 730 weergaven
  15. Een dertiendelige serie uit 1989 over Radio Caroline, gemaakt door Dave Windsor, uitgezonden door BFBS. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Deze serie is afkomstig uit het archief van Martin van der Ven.

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  16. Hallo Radiofreunden, In meiner Jugend (ich bin vom Dezember 1959, also ca. 1980 war ich 20) habe ich in Zevenaar, an der deutschen Grenze, gelebt und viel WDR 2 gehört. In den Jahren 1973 - 1980 gab es eine 2-stündige Sendung namens Radiothek. Kennst du es vielleicht auch? Ich habe ein paar Radiochecks, aber vor allem viele Erinnerungen an das Programm und (schon damals) an das Design. Ich möchte mit deutschen Hörern/Fans/Freaks in Kontakt treten, die vielleicht – genau wie ich – designbegeistert sind und daher die Melodien und Jingles der Radiothek kennen und haben. In diesem Fall höre ich gerne von dir. Mit freundlichen Gruss, Benno Breda, die Niede…

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 746 weergaven
  17. Started by nfm,

Naast Radio Caroline’s album service via AM 648 is er via internet Caroline Flashback te beluisteren. Caroline Flashback is gefocused op 60-er en 70-er jaren oldies en brengt de luisteraar terug naar Radio Caroline uit de 60-er jaren door in de programma’s ook de originele Caroline jingles te draaien. Op Caroline Flashback zijn regelmatig songs te horen die je zelden hoort op andere oldies stations. Een deel van de dag, m.n. nacht en ochtend, worden gevuld met nonstop muziek. De overige uren worden gepresenteerd door presentatoren die ook de album service op AM 648 verzorgen. Voor liefhebbers van Radio Caroline uit de periode 1964 – 1968 een heerlijk s…

• Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 716 weergaven
  18. Started by funpirate,

Hello radio amateurs, I think this material was not published before ... DJ Bob Stewart on the radio show - Top 30. I can not guarantee the correctness of the date ... Quality on the creaking wave of 208. The link is valid until December 12. [verborgen inhoud]

19. [verborgen inhoud] Luxembourg-19700411-2203-2305-KidJensen-KidJensenShow-Edit-60min Vervolg van 2100-2200. Matige opname, verschil in snelheid. Datum is zeker. Voor de ?? wordt nog een antwoord gezocht. 00:00 Frijid Pink - The House of the Rising Sun (uitgebracht in de UK op 20-02-1970, oude [verborgen inhoud], nummer 16 in de [verborgen inhoud]). 02:56 Kid Jensen. 03:14 Dionne Warwick - Let Me Go to Him (uitgebracht in de UK op 10-04-1970, [verborgen inhoud]). 05:27 Kid Jensen. 06:25 Christie - Yellow River (utgebracht in de UK 10-04-1970, [verborgen inhoud]). 09:08 Kid Jensen. 09:40 Jingle. 09:45 Tony Hatch and The Cherry Children - Yoko (uitgebracht in de UK op 13-03-…

• Haha
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 341 weergaven
  20. Radio Caroline Sky/WorldSpace/Internet 19-06-2003 Roger Day 17.00-18.00 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin

• 2 antwoorden
    • 838 weergaven
  21. Started by Albatrosstudio,

[verborgen inhoud] Ooit zelf opgenomen in New York Z100 NY Morning Zoo 16--8-1990 met Ross Brittain and Gary Brian 6.18-6.50h, 7.23-7.55h en 8.17-9.51h

• 2 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  22. Veronica Supergold.102MHzFM.East London.1988.Garry Stevens [verborgen inhoud]

23. [verborgen inhoud] Uit het archief van MusicRadioFan.

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  24. Started by FredZ,

1984, een promo gemaakt door Andre van Duin voor zijn programma "bak ze bruin met Andre van Duin" op Radio Benidorm.

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  25. Started by Kattenoog,

[verborgen inhoud] Heel veel naar geluisterd, een geweldige DJ vond ik. Hij is 69 jaar oud geworden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.