Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
Het was mij in elk geval volledig ontgaan: afgelopen april is Andy 'Thunderclap' Newman overleden. Je kunt hem een one hit wonder noemen, maar die beroemde bonkige pianoklanken uit 'Something in the Air' zullen voor mij altijd onlosmakelijk verbonden blijven met de jaren zestig. Hier een levensbeschrijving plus een link naar een videoclip van zijn enige hit: https://www.theguardian.com/music/2016/apr/03/andy-thunderclap-newman-obituary En nu ik toch bezig ben: een paar dagen geleden overleed soulzangeres extraordinaire Sharon Jones. Ik neem aan dat nogal wat van de forumbezoekers haar nauwelijks zullen kennen, want ze brak pas door in 2002, toen ze…
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
-
Via www.radio19.fm/nieuws kun je allerlei nieuws zien over radio. Misschien interessant voor de leden van dit forum. Theo
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
-
Ik ben Arjan. Met mijn 31 jaar alleen de laatste jaren van Caroline meegemaakt en te jong om echt te begrijpen wat er op de noordzee afspeelde. Mijn vader was vroeger veronica fan, luisterde RNI op zijn werk met collega's en helaas niets opgenomen. De hang naar het verleden is bij mij altijd groot geweest, van restauratie metselaar tot sleutelen aan oude tractoren en auto's.. prachtig. Op mijn verlanglijstje staat nog een buizen radio voor de opknap en een boek over buizen techniek om de kunst uit te leren. Moderne radio kan ik me niet in vinden helaas, en ben de mensen die bestanden delen erg dankbaar. Met zeer vriendelijke groet, Arjan
-
- 8 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
-
-