Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.186 discussies in dit forum
-
Je zal Beach Boys fan wezen. Wat doe je dan? [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 886 weergaven
-
-
Vanavond op SBS9 The boat that rocked. Ik zal niet kijken, niet zo interessant maar wel wil ik jullie informeren. Juul
-
- 6 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Ik vraag mij wel eens af wat heb ik aan die Notificaties op het forum. ? Ik hecht er niet aan. Wel als ik kan zien wie "een Notificaties uitdeelt". Dan weet ik het tenminste op waarde te schatten. Of mis ik iets ?
-
- 6 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Voor degenen die het missen op de radio: [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Ik zag afgelopen week Sander Dekker ook weer stuntelen in Nieuwsuur…………………. En met dat soort mensen moesten wij bij de Omroep altijd rekening houden. "gek werden we er op de werkvloer van, om de 4 jaar". Ik heb als OR lid wat stukken gelezen van politici…….pffffffffffffffffff
-
- 2 antwoorden
- 785 weergaven
-
-
Wie oh wie kan me helpen aan deze radioopnamen 4th July, 1969: Dutch radio (Radio Veronica) 'In Memoriam - Brian Jones'. Weet niet precies wat dit inhoudt Gr Ray
-
- 6 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Met erg veel plezier heb ik gisteravond ( zaterdag 12 mrt ) weer gekeken naar de docu "Standing In The Shadows of Mowtown". Met Joan Osborne. Je kunt 'em vinden denk ik op uitzending gemist of You Tube…... Juul
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
Hallo, Bij ieder bezoek moet ik mijn wachtwoord herstellen. Nadat ik deze heb hersteld kan ik die niet meer gebruiken bij een volgend bezoek. Ik krijg dan de melding dat het wachtwoord niet juist is. Is dit een bekend probleem? Groet, Richard
-
- 3 antwoorden
- 698 weergaven
-
-
De vroegere producer van The Beatles sir George Martin is overleden. [verborgen inhoud]
-
- 14 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Toetsenist Keith Emerson, mede-oprichter van de popgroep Emerson, Lake and Palmer is overleden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 589 weergaven
-
-
-
Met al die verhalen over ongepaste topsalarissen zou je bijna uit het oog verliezen dat de Buma ook mooie dingen doet. Zoals het steunen van Nederlandse bandjes in het buitenland. [verborgen inhoud] Paul
-
-
-
-
Hallo iedereen, Heeft iemand de opname van Mattie & Wietze van Dinsdag 01-03-2016 op Q-Music? Alvast bedankt, Leon
-
- 0 antwoorden
- 913 weergaven
-
-
-
Zelfs in de Televaag staat een kritisch artikel over de machtsgreep van de VVD bij de PO. Doet mij denken aan de uitspraak van een VVD kamerlid tegen een collega toen de VVD in 2012 "aantrad"; "we zullen nu toeslaan"…………………………... [verborgen inhoud]
-
- 21 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
Aan de hand van "Drank & Drugs" probeerde de Correspondent uit te zoeken wie er aan dat nummer verdient en hoe de taart wordt verdeeld. Het hele verhaal op de Correspondent: [verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Een aardige site met korte fragmenten, of het rechten vrij is weet ik niet. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 645 weergaven
-
-
-
Ik wit net iens mei it beslút dat koe wurde oerset yn it Frysk. De meast moaie plak yn de Lewarden is Bushalë nei Grins. Paul de Haan.
-
- 3 antwoorden
- 798 weergaven
-
-
Grappig, Ik ben dezer dagen voor een project regelmatig met Lex aan het mailen en hij heeft nu in z'n mail een leuk logo zitten…………...
-
- 3 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Tip: als je hoogtevrees hebt, niet kijken.
-
- 1 antwoord
- 716 weergaven
-