Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 808 weergaven
-
-
Het was mij in elk geval volledig ontgaan: afgelopen april is Andy 'Thunderclap' Newman overleden. Je kunt hem een one hit wonder noemen, maar die beroemde bonkige pianoklanken uit 'Something in the Air' zullen voor mij altijd onlosmakelijk verbonden blijven met de jaren zestig. Hier een levensbeschrijving plus een link naar een videoclip van zijn enige hit: https://www.theguardian.com/music/2016/apr/03/andy-thunderclap-newman-obituary En nu ik toch bezig ben: een paar dagen geleden overleed soulzangeres extraordinaire Sharon Jones. Ik neem aan dat nogal wat van de forumbezoekers haar nauwelijks zullen kennen, want ze brak pas door in 2002, toen ze…
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Rechts onder in het beeld van deze site is de vermelding te zien wie het jongste en nieuwste lid in deze groep is. Ik zie dat ene Kees Klappergebit al 18 uur het nieuwste lid is, dan verwacht je toch dat Kees even meldt wie hij is en in welke onderwerpen hij zijn tanden gaat zetten. Maar helaas niets hierover gelezen, zou Kees met de mond vol tanden staan? Paul de Haan.
-
- 5 antwoorden
- 820 weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 3,2k weergaven
- 2 followers