Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Started by h.roos,

In de top 40 van afgelopen zaterdag hoorde ik ook Francis Goya met Nostalgia helaas was dat niet de orginele uitvoering,vandaar mijn verzoek of iemand mij aan de orginele uitvoering kan helpen.groetjes en alvast bedankt.

• 7 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  2. Started by Harm,

NostalgieNet krijgt vanaf september een nieuwe naam: ONS. De zender richt zich primair op 49-plussers. Sinds 2006 is NostalgieNet te zien op de Nederlandse televisie. De zender onderscheidt zich met programma’s die terugkijken op vroeger, met amusement uit vervlogen tijden, Nederlandse speelfilms en series. Begin dit jaar is NostalgieNet onderdeel geworden van Just Media Group en wordt er geïnvesteerd in de ontwikkeling van de zender. Vanaf het najaar krijgt ONS een vaste horizontale programmering, met op elk tijdstip herkenbare programma’s. Naast bestaande programma’s zendt ONS vanaf september ook veel eigen producties uit, waaronder het nieuwe middagprogramma Bij …

3. Started by Juul,

Ik vraag mij wel eens af wat heb ik aan die Notificaties op het forum. ? Ik hecht er niet aan. Wel als ik kan zien wie "een Notificaties uitdeelt". Dan weet ik het tenminste op waarde te schatten. Of mis ik iets ?

4. Started by Gerrit Blaauw,

Ik ben degene die daar rechtsachter aan een tafeltje in dit café vanaf de opening de boel een beetje overziet. De ene keer in een groep en de andere keer alleen. Mijn naam is Gerrit Blaauw (1963) en surf één keer per dag, denk ik, naar een aantal websites met zeezenderonderwerpen. Wat een leuk café is dit. En zoals het hoort, zorgen de barkeepers voor duidelijke regels. Dat maakt het plezierig om dagelijks dit etablissement te bezoeken. Af en toe lift ik mee en download ik een leuk programma uit de oudheid. Voor de rest lees ik mee en reageer eens een enkele keer. Ik vind het een leuke break van de dag. Ik ben geboren en getogen in Oost-Groningen. Toch heb…

• 6 antwoorden
    • 2k weergaven
  5. Started by Rene van den Abeelen,

Geboren in Den Haag, in 1957, waar ik opgroeide tot 'zeezender-Veronica-verslaafde'. In de periode september 1973 - maart 1992 heb ik verschillende banen gehad zoals verkoper bij V&D, gemeenteambtenaar, marketingmedewerker van een bank en uitzendkracht. In februari 1972 begon ik thuis programma's te maken en later was ik onder meer actief voor de gelegaliseerde piraat Hofstad Radio en de officiële Haagse lokale omroep Lokatel. maart 1992 - juli 1992: Radio Amsterdam Aangenomen omdat de stoel van de man die verantwoordelijk was voor de scheduling van de commercials plotseling leeg bleef. Maar doordat ik er ook aan de slag ging als nieuwsredacteur/lezer e…

• 2 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  6. Started by Harm,

De spotjes op de publieke omroep met kritiek op de bezuinigingen, gaan niet van de zenders af. Dat zei NPO-baas Henk Hagoort dinsdagochtend bij de KRO op Radio 1. De VVD stoort zich aan de spotjes. VVD-Tweede Kamerlid Matthijs Huizing wil dat staatssecretaris Dekker van OC&W de NPO sommeert om te stoppen met het uitzenden ervan. In de spotjes worden kijkers en luisteraars opgeroepen een petitie te tekenen tegen de bezuinigingsplannen van het kabinet voor de publieke omroep. Huizing vindt ze de publieke omroep onwaardig. Bovendien zouden er feitelijke onjuistheden in worden verkondigd. “Het lijkt nu net alsof Studio Sport gaat verdwijnen als e…

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  7. "De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) heeft - in samenwerking met omroepen in publieke bestel - een website gebouwd om de ‘maatschappelijke waarde’ van de publieke omroep te belichten. Het is volgens de NPO “een nieuw instrument van verantwoording”." https://www.villamedia.nl/artikel/npo-lanceert-site-om-toegevoegde-waarde-te-tonen "NPO zonder toegevoegde waarde dramt toegevoegde waarde NPO door via website Uw belastinggeld gaat onder andere naar een website over toegevoegde waarde NPO" http://media.tpo.nl/2017/06/14/npo-zonder-toegevoegde-waarde-dramt-toegevoegde-waarde-npo-door-via-website/

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  8. Started by Albatrosstudio,

Vanmiddag met mijn huidige echtgenote even naar (de start van) het NPO Radio 1 Tour Café geweest. Reuze gezellig, leuk georganiseerd, nu nog net zo kleinschalig als de eerste keer Top 2000 Café. Een aantal honderden mensen schat ik. Veel schermen om de Tour goed te volgen, hapjes, drankjes en natuurlijk de live studio. Leuk om mee te maken. Van de week nog maar een keer bij een mooie Alpenrit.

• 13 antwoorden
    • 2,9k weergaven
  9. Started by Vincent,

http://speld.nl/2015/11/09/npo1-verder-als-themakanaal-op-internet/

• 5 antwoorden
    • 862 weergaven
  10. Started by Harm,

Op 2 oktober 2016 is het 65 jaar geleden dat de Nederlandse televisie van start ging. Toen was de eerste officiële landelijke uitzending die op wel 500 toestellen kon worden ontvangen. Programmamaker en tv-expert Bert van der Veer duikt in de geschiedenis van het medium met een scherpe blik op de toekomst. De titel van dit drieluik is 65 Jaar tv – Tijd voor pensioen? 17 september: Het Nieuws op tv In de eerste aflevering van 65 Jaar tv – Tijd voor pensioen? staat de nieuwsvoorziening centraal. Bekeken wordt hoe Nederland een dagelijks journaal kreeg en hoe de nieuwsvoorziening gekneveld werd binnen het zuilensysteem. Die verzuiling h…

• 0 antwoorden
    • 701 weergaven
  11. Uitzending: zaterdag 19 december, 22.15 uur op NPO 3 Op zaterdag 19 december zendt de NTR de registratie uit van het verplaatste U2-concert in Parijs dat gepland stond op vrijdag 13 november, de avond van de aanslagen. Oorspronkelijk had U2 het plan om hun optreden op 13 november vanuit Parijs live uit te zenden op HBO. Maar het liep anders. Bezig met hun repetities voor de liveshow, werd de stad opgeschrikt door de aanslagen. De optredens werden afgelast. U2 wilde zo snel mogelijk terug naar Parijs. Zij traden 6 en 7 december op in een heel speciale show. Het concert van 7 december werd live uitgezonden op HBO e…

• 0 antwoorden
    • 585 weergaven
  12. Started by Juul,

In de rubriek nutteloze onderzoeken: http://www.telegraaf.nl/binnenland/21244882/__Vaker_fataal_hartaanval_lage_inkomens__.html Hoe zou dat bij zeezender "fans" zijn? Juul

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  13. http://nos.nl/artikel/704891-ello-goodbye-facebookkiller.html Ik gebruik dat gelukkig allemaal niet.

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  14. Gast Paul
    Started by Gast Paul,

Fijne sinterklaasavond iedereen! http://www.luckymedia.nl/luckytv/2014/12/geen-protocolfascist/

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  15. Started by Vincent,

Heeft iemand voor mij een mp3 van deze Caroline Sureshot?

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  16. Started by Juul,

Heeft ie wel verdiend vind ik: http://nos.nl/artikel/432747-oeuvre-award-voor-felix-meurders.html

• 10 antwoorden
    • 3,3k weergaven
  17. OffshoreEchos-198708-067.pdf

• 0 antwoorden
    • 986 weergaven
  18. OffshoreEchos-198808-072.pdf

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  19. Started by Vincent,

OffshoreEchos-198512-059.pdf

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  20. Started by Vincent,

OffshoreEchos-199002-nr080.pdf

• 0 antwoorden
    • 923 weergaven
  21. Started by Vincent,

Januari nummer van Offshore Echo's. OffshoreEchos-198901-74.pdf

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  22. Started by Vincent,

http://www17.zippyshare.com/v/40589739/file.html

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  23. Started by Vincent,

OffshoreEchos-198706-066.pdf

• 0 antwoorden
    • 853 weergaven
  24. Started by Vincent,

OffshoreEchos-198906-76.pdf

• 0 antwoorden
    • 903 weergaven
  25. Started by Vincent,

OffshoreEchos-198703-065.pdf

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.