Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.186 discussies in dit forum
-
The Days of Pearly Spencer: Het geluid van Radio Caroline North herleeft op Radio 19, zeven uur lang. Op zaterdag 25 mei 2013, van 18.00 - 01.00 uur CET via http://www.radio19.fm Voorproefje: https://www.youtube.com/watch?v=5XsYLJ3p_60&list=UUxrexGJgi6WDOYMfXwZ19Zg En op Facebook: https://www.facebook.com/groups/201099863848/
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
REM-eiland weekend, zo kunnen we dit weekend wel noemen. Het was begin 1964 dat het REM eiland vorm begon te krijgen. Hoe was het allemaal ook alweer? Wat voor programma’s werden er ook alweer uitgezonden? Dat kun je nu allemaal nalezen in ongeveer 140 nieuwe originele knipsels die vandaag geplaatst zijn op [verborgen inhoud] De geschiedenis van dit bekende eiland in de Noordzee voor Noordwijk. Met programmagidsen met tv en radio gegevens uit die tijd. Natuurlijk ook de radioprogramma’s van zowel Veronica en Caroline uit de AVRO-bode, Televizier. Uit dat zelfde blad de wekelijkse column over het REM eiland “Ad REM.†Met dank aan Robert Briel en Anne (Huppiedos) v…
-
- 0 antwoorden
- 680 weergaven
-
-
Wie heeft er in zijn collectie de dubbel cd The Tony Allan Story of weet hoe ik daar aan kan komen? Alvast hartelijk dank!
-
- 0 antwoorden
- 920 weergaven
- 1 follower
-
-
Peter Sjardin, zanger van de legendarische Nederlandse psychedelische rockband Group 1850 die eind jaren zestig furore maakte, is op 16 mei overleden. De meesten onder ons zullen de rondloper voor de Tipparade en Top 40 uit 'Mother No-head' nog voor de geest kunnen halen. Overigens, in dit nummer uit 1967 wordt de solozang door hun producer Hans van Hemert ingezongen. Het Urker mannenkoor zingt mee op de achtergrond.
-
- 0 antwoorden
- 3,7k weergaven
- 1 follower
-
-
bron: NOS [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 489 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik denk dat het best een klus was om alles gelijk te leggen. Maar het is erg mooi geworden.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Bij het lezen van de kop, moest ik toch even grinniken. Al gun ik het niemand. Uit De Telegraaf: Appartement Marc Jacobs verwoest door Sandy AMSTERDAM - Het huis van de wereldberoemde modeontwerper Marc Jacobs is door de verwoestende orkaan Sandy volledig ten onder gegaan. Dat onthulde Jacobs aan TMZ toen hij zaterdag zijn hond aan het uitlaten was in het geteisterde New York. Volgens Jacobs is zijn appartement volledig vernield door de storm. Door de hevige waterschade heeft de Amerikaanse ontwerper sinds maandag zijn woning in het westen van de stad niet meer kunnen betreden. Hij heeft geen idee of er überhaupt nog spullen te redden zijn uit het huis. Ja…
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
bron: Onemorething.nl [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 958 weergaven
- 1 follower
-
-
40 jaar Atlantic records Crosby Stills Nash & Young - VH1 Legends Documentary
-
- 0 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
ik bied aan voice of peace stickers somewehere in the medeterrannean uniek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus bieden!!!!!!!! beneden de 10 euro gaan ze niet weg want ik denk dat niemand ze nog heeft ik heb er nog ongeveer een stuk of 8 reageren via [verborgen inhoud] verzendkosten koper
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
40 'nieuwe' oude foto's geplaatst op [verborgen inhoud] Foto's van London, Caroline, RNI en Veronica. Uit verzamelingen en Netfinds. 40 'new' old photos on [verborgen inhoud] from collectors and Netfinds. [verborgen inhoud] Altijd de nieuwste uploads volgen? Dat kan met deze link: [verborgen inhoud] Voor het beter lezen van grote artikelen raden we aan het artikel te downloaden met de link aan de rechter zijde van foto. Daarna is het mogelijk in te zoomen op het artikel.
-
- 0 antwoorden
- 816 weergaven
-
-
De huidige zenderbaas van Radio 2 en Radio 5, Jurre Bosman liep in 1999 stage bij ons op de TROS radio afdeling. Hij was als jonge student uit Twente al heel snel druk in de weer met de MAC computer en ProTools. De oorlog in Joegoslavie was aan de gang en er werden bombardementen uitgevoerd en zo kon het zijn dat hij ons op 31 maart 1999 verraste met een speciale radio edit van Phil Collins-That's just the way it is. Ik weet nog wel dat we hem een aantal keren draaiden. Ik vond 'em in m'n archief. Hier is ie, knap gedaan van Jurre. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 645 weergaven
-
-
Wie oh wie kan me hier iets over vertellen of zelfs blij maken met deze opnamen Dutch radio (Radio Veronica), 24 October, 1973 incl. - interview with Mick Jagger by Herman van der Felde (probably in mid-October) - interview with Keith Richards by Herman van der Felde (probably in mid-October) - interview with Charlie Watts by Herman van der Felde (probably in mid-October)
-
- 0 antwoorden
- 685 weergaven
- 1 follower
-
-
bron: NBC news [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 418 weergaven
- 1 follower
-
-
http://www.cbc.ca/news/technology/story/2013/03/28/technology-soyuz-space-station-expedition35.html Nu live vanuit de ruimte: http://www.space.com/17933-nasa-television-webcasts-live-space-tv.html
-
- 0 antwoorden
- 866 weergaven
-
-
Paar leuke mopjes uit de Private Eye van deze week, waarvan er een dus ''echt'' is
-
- 0 antwoorden
- 758 weergaven
-
-
Leuk om te lezen. Bron: NOS [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Kwam ik tegen. Aardige website. http://www.steveengland.com/ID_Jingles.aspx Juul
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Het Radio Day team heeft met de leiding van Hotel Casa 400 de datum voor de Radio Day 2014 definitief vastgesteld op zaterdag 22 maart 2014 van 10:30 tot 18:00 uur. Dit is het voorlopige programmaschema: The Pirate Radio Documentary (video van Wayne Hepler) Radio Scotland - Your Host Off The Coast The Sound of Young Europe - Radio Nordsee International Easy Listening with Britain Radio and Radio 355 Radio Caroline: The Seventies The Tower of Power: Radio City Radio Caroline: The Sixties Radio Day 2014 Awards Meer gegeven zullen in de zomermaanden bekend worden gemaakt. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
Zondag 27 mei in de Moost Moostenstraat 3 Neerkant. Gratis toegankelijk Platen en cd beurs. Van 11 tot 17 uur. Met life Radio Extra Gold. Inl www.oldiesclubneerkant.nl
-
- 0 antwoorden
- 890 weergaven
-
-
Voor het eerst heel wat clips gezien bij hele oude nummers die ik al jaren meezong en waarvan ik niet eens wist dat er beeldmateriaal was.. De liefhebbers van muziek uit de jaren zestig en eind vijftig kunnen hun hart ophalen. 4 Youtube kanalen vol met oude b/w clips. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] .
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
The Rolling Stones’ Satanic psych-out………..of te wel, een mooi artikel over de LP "Their Satanic ….." [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 16-02-2018 is Klaas vaak / Tom Mulder 71 jaar geworden . Lees het net op mijn Facebook . Tom vele jaren maakte hij mooie radio en na zijn ziekte was hij druk met Facebook maar sinds een tijdje is het weer stil rond Tom. gr jaap
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Mark And Clark Band - Worn down piano als strip Dit nummer hoorde ik veel op Hilversum 3 in de Zomer van 1977 zo rond Radio Tour de France [verborgen inhoud] (klik op de volgende button rechtsonder)
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-