Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.180 discussies in dit forum
-
Heeft iemand een gaaf exemplaar van Frankie Valli & The Four Seasons - Veronica van de LP Streetfighter. Bij voorbaat dank. Gr. Bob
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Big Bank Hank, een van de drie leden van The Sugarhill Gang is op 57-jarige leeftijd overleden. The Sugarhill Gang had precies één hit in Nederland: 'Rapper's delight'. Dit nummer is een trendsetter gebleken, net als eerder in de jaren '70 'Popcorn' en 'I feel love' van Donna Summer dat op hun manier waren. Natuurlijk, smaken verschillen, maar ik kan me nog goed herinneren dat ik 'Rapper's delight' voor het eerst hoorde. Het was december 1979. Van "Delight" mijnerzijds was geen sprake, ik vond het verschrikkelijk en moest met lede oren toehoren dat 'Rapper's delight' op nummer 1 terecht kwam. Het einde van de geweldige muzikale jaren '70 werd besmet met iets waar…
-
- 0 antwoorden
- 735 weergaven
-
-
In Beeld en Geluid in Hilversum is het nationale digitaliseringsprogramma ‘Beelden voor de Toekomst’ officieel afgesloten. Gedurende zeven jaar hebben Beeld en Geluid, EYE Filmmuseum, Nationaal Archief en Kennisland 110 duizend uur video, 30 duizend uur film, zo’n 300 duizend uur audio en bijna 2,5 miljoen foto’s geconserveerd en gedigitaliseerd. Deze miljoeneninvestering heeft ertoe bijgedragen dat het belangrijkste deel van de vaderlandse geschiedenis, uitgedrukt in beeld en geluid, behouden is gebleven voor historici en wetenschappers, voor creatief hergebruik, voor onderwijs en het brede publiek. Het materiaal dat nu voor een groot deel is veiliggesteld v…
-
- 0 antwoorden
- 866 weergaven
-
-
Eerder vanavond, 17 juli, zag ik een prachtig interview op CNN dat Christiane Amanpour had met David Crosby. Er is nl een docu over hem gemaakt. "Remember my name" Een erg ontwapenend interview met een echte muzikant die bij heel veel mensen in de muziekwerled toch wel als "moeilijk" te boek staat. Hier een trailer.........(nu de complete docu nog ). https://www.imdb.com/title/tt5884004/videoplayer/vi1629273113?ref_=tt_pv_vi_aiv_1
-
- 0 antwoorden
- 665 weergaven
- 1 follower
-
-
https://highlandtitles.nl
-
- 0 antwoorden
- 749 weergaven
-