Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.353 discussies in dit forum
-
Ik ben op de zolder van mijn vader een doosjes tegengekomen met cassettebandjes. Daarop lijkt de Top 100 Allertijden van December 1984 te staan. Dit zal ik moeten uitzoeken en indien enigszins compleet digitaliseren. Maar voordat ik dat ga doen is mijn vraag of deze toevallig al door iemand gedigitaliseerd is/ooit geplaatst is?
-
-
- 4 antwoorden
- 791 weergaven
-
-
Een uitzending van 23 januari 1979 tegengekomen op YouTube.
-
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Hi Folks. Does anyone know if todays Mi Amigo day will be recorded and uploaded to our forums page at all please. Steve Ball........
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
18 minuten Felix Meurders in studio kwaliteit. [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Radio 10 Gold via 1008, Astra satelliet en kabel. 03-07-2004 Dubbelhits - Jos van Heerden 09.53-11.23 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Het is vandaag 11 december. De verjaardag van 538 en ik heb een cassettebandje gevonden over de 5e verjaardag van 538 In deze Wild in het Weekend viert Ruud de 5e verjaardag van 538 en laat hij fragmenten horen uit de beginjaren van 538 [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
1985-01-18 1500-1600 LexHarding-Top40 [verborgen inhoud] 1985-01-18 1600-1700 LexHarding-Top40 [verborgen inhoud] 1985-01-18 1700-1800 LexHarding-Top40 [verborgen inhoud] gr jan V
-
-
- 4 antwoorden
- 557 weergaven
- 1 follower
-
-
3 en half uur radiohistorie NOS Tour De France,zomer 1978. [verborgen inhoud] Groet,Moby
-
-
- 4 antwoorden
- 900 weergaven
- 1 follower
-
-
Beste mensen, Mijn naam is Erik van der Leest. Ben 42 jaar. Ik ben blind. Maar ben opzoek naar uitzendingen van AVRO's Arbeitsvitaminnen met presentatie van Jan Steeman. De reden is dat ik enkele Andermans Veren uit de periode 2011-2013 mis. Weet dat Andermans Veren als een rubriek werd uitgezonden in AVRO's Arbeitsvitaminen rond de klok van 11:45. Hopelijk dat iemand deze nog heeft. Door omstandigheden heb ik enkele uitzendingen van Andermans Veren niet kunnen downloaden. De AVRO heeft in zijn wijsheid besloten om de oude website van Andermans Veren in de etalage te zetten. Daarom zijn de oudere uitzendingen van 2010-2015 neit meer beschikbaar. Maar…
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Zondagmiddag 4 september tussen 15.00 en 17.00 uur stond Radio Extra Gold in het teken van de opening van het 192 Museum in Nijkerk. Jaap Jansen sprak met ‘de vader der deejays’ Willem van Kooten, de populairste disc-jockey uit de jaren ’70 Lex Harding, de eerste vrouwelijke dj Tineke de Nooij (al 56 jaar op de radio), de benjamin van Veronica Bart van Leeuwen en de technici Juul Geleick en Ad Bouman. Ook kwamen Ferry Maat (Radio Noordzee Internationaal), George Baker, Piet Veerman en de conservator van het museum Jaap Schut aan het woord. Het eerste uur: [verborgen inhoud] Het tweede uur: [verborgen inhoud] HET EERSTE UUR ver…
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Casey Casem Top 1978 01 TROS 19-20 4-11-79 [verborgen inhoud] Casey Casem Top 1978 02 TROS 20-21 4-11-79 [verborgen inhoud] Casey Casem Top 1978 03 TROS 21-22 4-11-79 [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 2 followers
-
-
Hoi, Gebruiker Jarno1973 vroeg om de QMusic Top 500 van Het Foute Uur juni 2019. Die had ik al, maar nog niet in een Stack-map gezet. Nu dus wel. Hier te downloaden: [verborgen inhoud]. Hij is als het goed is compleet, maar als je nog wat mist, laat het dan maar weten. Hij is nu nog aan het uploaden, ik verwacht dat ie er over een minuut of 20 compleet in staat.
-
- 4 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] 2005 lijkt mij niet het juiste jaartal.
-
-
- 4 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
De komplete Hemelse Honderd van 3FM met Gererd Ekdom, Rob Stenders, Roosmarijn en Coen Swijnenberg. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
Voor de liefhebber: Rob van Someren maakte vandaag zijn rentree op Radio 10. De show werd geopend door Giel Beelen. De eerste plaat is van Elvis Presley - Return To Sender. Alles valt hier te beluisteren: [verborgen inhoud]. Uur 3 komt morgen, want dat is nog bezig. Groet, PD
-
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Je hoort Willem Ruis nog in de uitzending. [verborgen inhoud] Groet,Moby
-
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Voor wie het interessant vindt, ik heb alle 52 afleveringen van Nachtzuster uit het jaar 2018 online gezet, dat is 208 uur luisterplezier Hier te downloaden: [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 591 weergaven
- 1 follower
-
-
NOS-H3-19840715-Felix Meurders-De Nationale Hitparade. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Felix heeft het in het tweede uur over radio thuisland na 8 uur dan zou de uitzendtijd van deze Hitparade van 1800-tot 2000 uur zijn ik weet dat niet zeker wie weet daar meer over. Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.
-
- 4 antwoorden
- 669 weergaven
-
-
2 afleveringen van De Dik Voormekaar Show op band teruggevonden. Datum onbekend, Iemand enig idee? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Uit de reactie op een Facebookbericht begrijp ik dat het mooie radio-archief [verborgen inhoud] per 1 januari 2018 verdwijnt. Kapitaalvernietiging, lijkt me, maar vooral erg jammer. Iedereen die nog eens wat wil beluisteren, bijvoorbeeld oude afleveringen van de Radiovereniging (die op dit forum regelmatig zijn vermeld) moet dus snel zijn.
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Chart date : May 06, 1967 [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Wederom een heerlijke middag radio. Een overzicht van de 100 beste platen uit 1973: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En ook deze keer heb ik het lijstje niet voorhanden.
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-