Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Een komplete editie Radio Tour de France. Was dit de laatste? 2 juli 2011 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 3 juli 2011 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 4 juli 2011 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 5 juli 2011 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 6 juli 2011 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 7 juli 201…
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
1990 08-22 1500-1600 HollandsHitFestifalInDoetinchem3eUur – VOO-R2 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Radiovrienden, Alle 156 uren van de Top 2000 zijn op onderstaande link te vinden: [verborgen inhoud] Is er ook nog belangstelling voor de Top 2000 Afkickdag? Daar mis ik één uur van, maar de rest heb ik. Veel plezier ermee! Groeten, Micha
-
2 afleveringen van De Dik Voormekaar Show op band teruggevonden. Datum onbekend, Iemand enig idee? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Het programma In The Mix van Ben Liebrand bestaat inmiddels 30 jaar. Gisteravond was er een jubileumuitzending met de eerste Grandmix en In The Mix. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
deze zal misschien ongetwijfeld weleens voor bij gekomen zijn.......ik hou het niet allemaal bij😂 1977-12-16 1600-1700 nationale hitparade- felix meurders [verborgen inhoud] 1700-1800 nationale hitparade- felix meurders [verborgen inhoud] gr jan V
-
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Hello, I search for the 3FM Live op Pampus Uitzending from 01. - 04. Oktober 2015 Where have this?
-
In 1995 begon het Steenen Tijdperk op radio 2 met iedere zondag een uitzending tussen 14.00 en 17.00 uur (later 14.00-16.00 uur). De presentatie was in handen van Hans Schiffers, de productie van Evert Vermeer en de eindregie en samenstelling van Koop Geersing. Het is dus de tijd dat ik nog niet bij het Steenen Tijdperk werkzaam was, maar wel een vaste luisteraar Heeft er iemand nog complete uitzendingen uit die periode? Ik ben daar erg geinteresseerd in. Jac van IJll
-
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Dit was een uitzending toen ze nog met een lager vermogen uitzonden en een lage antenne. Ze waren toen hooguit in de omgeving tot Valkenswaard te ontvangen. Radio Royaal Kees Molenaar Januari 1982 http://www53.zippyshare.com/v/12874838/file.html
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Goedemorgen allemaal! Hierbij de Single Top 100 over 1994, uitgezonden op Radio 538 op 31 december 1994 van 09.00 tot 18.00. Veel plezier ermee! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik ben wel eens vroeg wakker en zet dan de wekkerradio aan. In het weekend is dat een "crime". Althans dat vind ik. "talenten" van de BNNVARA-Academy vullen dan de zendtijd. En dat 2 ochtenden lang in het weekend. Wat een kleuterklas zeg! Vooral deze meneer. [verborgen inhoud] Wat is eigenlijk de bedoeling van de BNNVARA-Academy ?
-
- 7 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Een jaar later dan gepland, de eerste Mega Top 50 bij de VOO.
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 2 followers
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Hallo beste forummers, Ik vroeg mij af of de Zaterdagmiddaggebeurtenis van afgelopen zaterdag nog gepost gaat worden eerdaags? Alvast vriendelijk dank. Gr. Arnold.
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
radiotiengold3107200518001900top40 radiotiengold3107200519002000top40 radiotiengold3107200520002100top40 radiotiengold3107200521002200top40 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Marcel Gegevens onbekend Radio Atlantis Rotterdam 1 [verborgen inhoud] Radio Atlantis Rotterdam 2 [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Leo valt in omdat Lex met vakantie is. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
R2 TROS 26121994 1200-1300 De Piek op 2_Rob van Someren [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Joost/Willem vertelt over het succesvolle concert van Aretha Franklin in het Concertgebouw van Amsterdam in 1968. De zakelijke kant van Joost komt in dit interview ook tot uiting wanneer hij fijntjes verwijst naar de door hem uitgegeven DVD....... Voor de belangstellenden is hier is de opname van dit interview (+ I Say A Little Prayer) [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
De losse uren: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De radio versie: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-