Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Wie heeft er nog oude programma's e jingles van de Avro Maandag. Alles is welkom. Groet, Marcel.
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
- 3 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
Wat zou ik blij zijn met enkele oude opnamen van Tom Mulder. Het doet mij verwonderen dat er op inet niet echt veel terug te vinden is van Tom. Ik heb al wel wat oude opnamen op deze website kunnen vinden echter wat zou ik blij zijn met nachtwacht en havermoutshow opnames uit de jaren 70 en 80. Ik wacht met spanning af. Groet Bert van Geel
-
- 29 antwoorden
- 9,9k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 938 weergaven
-
-
RMA192_20100321_1700-1800(ClubMiAmigo-180874-AdPetersen) [verborgen inhoud] RMA192_20100321_1800-1900(ClubMiAmigo-180874-AdPetersen) [verborgen inhoud] RMA192_20100321_1900-2000(ClubMiAmigo-180874-AdPetersen) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 980 weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Centraal Eindhoven [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 886 weergaven
- 1 follower
-
-
19810503_Hofstad_Bufstuk_1326_1406 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 2,5k weergaven
- 1 follower
-
-
20 jaar vrije radio Den Haag [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
radio Benelux Hilversum overzicht 26Oct1978 (deel2) [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 996 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
Beluister: [verborgen inhoud] Draailijst: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Op verzoek de 13-delige serie uit 1981. Deel 1 mis ik nog steeds... [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 83 antwoorden
- 23,4k weergaven
- 2 followers
-
-
Chart date : January 08, 1972 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 624 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 751 weergaven
-
-
De laatste reguliere Zaterdagmiddaggebeurtenis van 2019 bij deze alsnog gepost: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 760 weergaven
-
-
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 677 weergaven
-
-
Hallo allemaal heeft iemand Op Oudejaarsavond en Nieuwjaarsnacht unieke originele oude programma’s op 192Radio! op genomen en zou dit willen plaatsen ben er zeer benieuwd na, was van 23.00 tot 6.00 M.v.g John
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
De studio versie als 3 losse uren: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En als één geheel: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Wat een geweldige site dit.Veel mooie opnames gezien. Persoonlijk ben ik al geruime tijd op zoek naar oude opnames van Tros Nachtwacht. Helaas zijn al mijn oude cassettes verdwenen.Zie veel Nachtwacht helaas zijn de links niet werkend meer (zippy share) Wie kan me helpen.Alvast bedankt.
-
- 17 antwoorden
- 6,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Op aanvraag is hier de Top 100 over 2006 Download link: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-