Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Ruud Poeze paradijs01102002-1 [verborgen inhoud] paradijs01102002-2 [verborgen inhoud] paradijs01092002-3- [verborgen inhoud] paradijs01092002-4 [verborgen inhoud] paradijs01092002-5 [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Journalist Max van Weezel is oveleden. Ik zag hem een paar keer rondlopen op de Radiodag, in Amsterdam. En vroeg mij af wat hij daar deed, heeft iemand hem daar ooit gesproken. Misschien had hij belangstelling voor Voice of Peace, gelet op zijn achtergrond? bron: Radio.nl Journalist Max van Weezel (67) overleden Medianieuws [Update] Journalist Max van Weezel is donderdagochtend op 67-jarige leeftijd overleden. Van Weezel was al langere tijd ziek. Vorig jaar werd er bij hem alvleesklierkanker geconstateerd. Bij de NOS presenteerde hij Met het Oog op Morgen. Ook werkte hij jarenlang als parlementair journalist en volgde hij m…
-
- 14 antwoorden
- 3,7k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Patrick Radio atlantis Men vraagt Frans nienhuis(08-05-`83) [verborgen inhoud] Radio atlantis nonstop+Teleprijs (00-00-90) hoge-lage zwaluwe [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Helaas geen gegevens Jeroen Van Inkel in Curry en Van Inkel [verborgen inhoud] Jeroen Van Inkel in Curry en Van Inkel deel 2 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ron HofstadRadioDenHaag-4-8-1982-1800-1900 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 976 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Walter Radio Eternity, 21-3-1981, Johan Blankenstein, 19-20 uur, Caroline special [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 730 weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Steevast iedere zaterdag in de jaren 80 was er altijd het programma "Los vast" op de radio. Altijd een vrolijke bende met live artiesten en natuurlijke de markante persoonlijkheid van Jan Rietman. In het laatste halfuurtje de Dik Voormekaar show. De Dik Voormekaar shows heb ik allemaal wel teruggevonden, maar zijn er ook opnames bewaard gebleven van Los vast? Ik zou er graag nog eens wat van willen terugluisteren.
-
- 9 antwoorden
- 2,8k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Chart date : April 4, 1964 2 hour show ( scoped : no news ) [verborgen inhoud] Playlist ( only songs played ) [verborgen inhoud] Original chart page [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 599 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 770 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Vroeger kreeg je er wel eens van langs als je als middengolf piraat te dicht bij vuurtoren kijkduin kwam en deze storing van je had. Ik zoek hier opnamen van wie heeft iets en zou het willen delen?
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-