Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 958 weergaven
-
-
Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 20 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 726 weergaven
-
-
Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 646 weergaven
-
-
Top 40 14-15 [verborgen inhoud] 15-16 [verborgen inhoud] Tipparade 16-17 [verborgen inhoud] 17-18 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 909 weergaven
-
-
Op vrijdagavond 1 september 2006 werd er champagne 🍾 gedronken i.p.v. bier. Want toen ging Ekstra Weekend van start en omdat Gerard Ekdom en Michiel Veenstra nog wat aan elkaar moesten wennen maakten ze een live proefuitzending (met toen nog Domien Verschuuren als producer). Inhoud: De Wildprik De Voicelift Gerard op drums Realitycheck met A Balladeer De Irri-Top 10 Operation DJ Sandstorm De ‘ik zal kijken wat ik voor je kan doen’-Request [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
Hi, ik ben op zoek naar de integrale uitzendingen van de Radio-5 Top 200 van de jaren zeventig edities 2010 en 2013. Heeftiemand deze nog? Bij voorbaat dank!
-
- 18 antwoorden
- 4k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Hallo allemaal. Is er iemand die de lijst heeft opgenomen en die online wilt zetten? Het was op vrijdag 28 september. Echt mooie platen zijn het. Groetjes
-
- 12 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] De tijd klopt niet en ik hoor ook nog een stukje Magic Friends.
-
- 0 antwoorden
- 956 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Een nieuwe stack is geopend! De stack voor 3FM-uitzendingen vanaf 1994 tot nu die we met elkaar kunnen vullen tot een mooi archief. Waarom vanaf 1994? Omdat de zender toen een volledige landelijke dekking op de FM-band kreeg en er daarom 'FM' achter 'Radio 3' kwam te staan. Laat dit een verzamelplek zijn voor alles wat 3FM uitgezonden heeft, programma's van Gerard Ekdom en Rob Stenders hoeven niet want deze hebben al hun eigen stack. Ik wil graag 'henkjan2016' en 'tantegreetje' bedanken omdat ik hun opnames mocht gebruiken als een soort van basis voor deze stack. Ik nodig jullie uit om ook in de stack te uploaden of hier bij 'discussies' en natuurlijk veel luisterplezier!…
-
- 8 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
Cable one - Benny Brown [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Met dank aan Stichting Norderney en Radio 192 Tineke 07 11200110001100 [verborgen inhoud] tineke0711200111001200 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, zelf opgenomen en omgezet Radio Marina Eindhoven - Peter Lisse - 1982 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 882 weergaven
- 1 follower
-
-
Caroline-Monique story mei1991 Radio 5 met Birgit Ganzert [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
De voorloper van 'Ekstraweekend' op vrijdagavond was 'Lantinga en Swijnenberg', de laatste uitzending was op 25/08/2006 omdat vanaf september de 'Coen en Sander Show' begon i.p.v. Wouter van der Goes die naar Qmusic vertrok. In de deze uitzending kwamen fragmenten voorbij van de hoogtepunten: Groeten vanaf het asfalt, Bridget Maasland, Ome Willem, Jules Deelder, Piet Paulusma, Aldith Hunkar vs Giel Beelen, Theo van Gogh, Cilly Dartell en Milika Peterson (Hart van Nederland), Ali B, Jeroen van Inkel (o.a. over Adam Curry), Margreet Dolman, bokser Regilio Tuur, Louise Schiffmacher en de wereldkampioen kunstfluiten. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio10-oudjaar1988-2345-0030 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
bron; Spreekbuis.nl [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 870 weergaven
- 1 follower
-
-
De eerste uitzending van Uruzgan FM op 3FM gepresenteerd door Annemieke Schollaardt (ze zat toen nog in de nachtprogrammering). Je hoort o.a. een interview met generaal Dick Berlijn die dankbaar was voor de inzet van de omroepmedewerkers. Uruzgan FM was een radiostation in samenwerking met de RNW voor de Nederlandse militairen in Aghanistan. Soms werd er op locatie uitgezonden of vanuit een tijdelijk studio op het Mediapark (dat was het geval voor deze eerste uitzending). [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 944 weergaven
-
-
Eerste uitzending van Barbara in de nacht met items zoals het Dream-team, vechten in de kroeg, win de 'week cd' van Pink en de Request-test. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 827 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]