Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.481 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 954 weergaven
-
-
This is an off air recording from Sunday 8th October 1978, during the period when ABC Europe were relayed on 6220 khz via FRBC. This station broadcast from the UK with a transmitter power in the region of 800 watts erp. The recording runs as follows; 0840-0900 Danny Thomas (Ruud Kegel) 0900-1000 James Harding (Graham Symons who later ran the successful 7 day pirate Sunshine Radio, Ludlow) 1000-1020 AJ Beirens (we all know AJ!) [verborgen inhoud] Enjoy!
-
- 0 antwoorden
- 954 weergaven
-
-
-
-
- 2 antwoorden
- 954 weergaven
-
-
Nog een band zonder index. De kwaliteit is matig. Misschien dat iemand er blij mee is en wil uitzoeken wat het is. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 954 weergaven
-
-
hallo muziek vrienden ik ben op zoek naar oude posters van tom mulder De geschiedenis van de popmuziek De geschiedenis van de Britse popmuziek wie kan mij verder helpen John Terpstra
-
- 0 antwoorden
- 954 weergaven
-
-
Geen idee of ik deze vraag hier al eens eerder heb gesteld (kon 'm via de zoekknop i.i.g. niet terugvinden) maar zit als verzamelaar van jaren '80 jingles nogsteeds met een vraag waar ik tot op heden nog geen antwoord op heb gekregen. Op dit forum zitten een hoop jinglekenners en oud medewerkers van vrije radio uit die periode dus stel ik hierbij mij vraag aan jullie. Op 1 van de vele demotapes van Top Format produkties uit Haarlem komt een jingle voorbij van Radio Apocalypse. Deze is door hen ingezongen op het Media General Synsation pakket, die we ook kennen van de jingles van Delta, Decibel en Groeistad. Ik zou enorm blij zijn met oud materiaal van dit sta…
-
- 0 antwoorden
- 954 weergaven
-
-
Ik was een redelijke luisteraar van BNR radio, maar ik merk dat ik steeds vaker BNR niet meer opzet. De hele dag en zeker in het weekend hoor ik ze programma's maken over en met zzp'ers. Soms in een zaaltje ook nog. En dan wordt m'n ergernis over Paul van Liempt ook steeds groter. Hij laat geen mens uitpraten en maakt steeds ellenlange vragen waarop de geinterviewde eigenlijk alleen nog maar "ja of nee" kan zeggen. Wij noemden dat laatste in mijn tijd bij de P.O. het "Piet Grotendorst effect". Die deed veel onderwerpen bij de AVRO over de politie en zei dan;'Brigadier vindt u ook niet dat de hardrijder moet worden bekeurd?" De brigadier kon dan alleen nog…
-
- 4 antwoorden
- 954 weergaven
-
-
De voorraad ongeplaatste top 40’s wordt onderhand wat dunner, daarom ook af en toe maar wat “nieuwer†materiaal. Deze keer de Non Stop Top 40 van 12 oktober 2002, uitgezonden via Radio 538 op zaterdag tussen 15 en 18 uur. Nadeel van deze nieuwere lijsten is dat ik er zelf niet zoveel meer van herken. Qua titel eigenlijk alleen de nummer 1… Maar iedere tijd heeft ook wat muziek betreft zijn bekoring, er staan ongetwijfeld zeer pruimbare platen tussen. Daarom zonder verdere persoonlijke info, deze non stop lijst uit 2002. Gedigitaliseerd door Vincent, zijn dit de links: 1500-1600: [verborgen inhoud] 1600-1700: [verborgen inhoud] 1700-1800: [verborgen in…
-
- 0 antwoorden
- 954 weergaven
-
-
Goedemiddag! Hierbij het laatste uur van de Nationale Hitparade van 3 sept 1976. Aan het einde is nog een stukje van de RONO te horen. [verborgen inhoud] Deze band zal ergens in het oosten van het land zijn opgenomen. Groeten! Joop.
-
- 1 antwoord
- 954 weergaven
-
-
De Nationale Hitparade stapte in het "gat" dat ontstond toen Veronica haar uitzendingen stopte en er voorlopig even een paar weken geen Top 40 op de radio was. Na 11 jaar was de koek op voor de Nationale Hitparade en werd het programma gewijzigd. Bij deze het allerlaatste uur en er zit een piepklein minpuntje aan... de allerlaatste paar seconden ontbreken helaas Hilversum 3 NOS Laatste Nationale Hitparade [verborgen inhoud] Groet Henk Kruize
-
- 0 antwoorden
- 954 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server miamigolokaalpietvanderzee [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 953 weergaven
- 1 follower
-
-
Beste forummers, Heeft iemand van jullie toevallig de 80s NonsTop 40 van afgelopen zondag opgenomen? Met vr. gr., Arnold.
-
- 2 antwoorden
- 953 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Virginia Loosdrecht 1983 10 02 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 953 weergaven
- 1 follower
-
-
Ekdom heeft ook leuke podcasts gemaakt op KX. Beginnend met een gewoon programma wat later zijn z.g. 'onderwerp' podcast. Dat waren eigenlijk dezelfde podcast als zijn Ekdom's Podcast die hij destijds voor de Avro maakte, echter op KX met een paar extra nummers. Enjoy! [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 953 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 953 weergaven
-
-
Best allen, Heeft iemand toevallig de eerste Countdown Cafe met Kees Baars opgenomen afgelopen vrijdag op Radio Veronica? Mijn dank is groot. Groeten, Leo
-
- 1 antwoord
- 953 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 952 weergaven
-
-
Nieuwe maand, nieuwe afleveringen. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 952 weergaven
-
-
NOS-R3-19880907-1800-1900-JeanneKooijmans-Driespoor Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 2 antwoorden
- 952 weergaven
-
-
-
1700-1800 - Thimon Schellvis : [verborgen inhoud] 1800-1900 - Henri Verwoert : [verborgen inhoud] 1900-2000 - Wim van Laar : [verborgen inhoud] 2000-2100 - Jan Hariot : [verborgen inhoud] 2100-2200 - Rob van Wezel : [verborgen inhoud] 2200-2300 - Ad Bouman : [verborgen inhoud] 2300-2400 - Jaap Jansen : [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 952 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Er moet ook een tweede uur zijn, maar die kan ik niet vinden tussen al die pakjes onder de kerstboom.
-
- 0 antwoorden
- 951 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 951 weergaven
-
-
De Top 40 van 31 Januari 1970 met Jan Hariot [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 31 Januari 1970 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 31 Januari 1970 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 26 Januari 1985 door Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 951 weergaven
-
-
Mogelijk heb ik dit toen voor één van m'n kinderen opgenomen. Maar wie weet zijn er forumbezoekers die dit leuk vinden om te horen. In het eerste uur presenteert Wessel van Diepen de Top 10 van deze Top 40 : [verborgen inhoud] In uur 2 hoor ik Niels (Hoogland) & Foukje (de Both). [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 951 weergaven
-