Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Hallo, Ik ben een top2000 fan en vind het leuk om al die radio uren te hebben. Nu heb ik ze van de jaren 2004 tm 2014 allemaal en ook 1999 Maar er ontbreken dus 4 jaargangen (2000 tm 2003) Is er iemand die iets van deze uren heeft en met mij zou willen delen? Alvast mijn dank groeten Theo
-
- 28 antwoorden
- 5,8k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 781 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 777 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 779 weergaven
- 1 follower
-
-
Mogelijk al bekend, een interview met Rob Stenders: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 834 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Ik vraag me af wat we kunnen doen met een collectie opnames van 3FM. We hebben al de 'Gerard Ekdom-stack' (bedankt henkjan2016) en daar staan al veel opnames van het jaar 2012. Voegen we de rest daar ook toe of is het beter om een aparte stack te beginnen?
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Toegevoegd op de Curry & van Inkel stack.
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
1976 is afgerond, we gaan verder met 1977. We beginnen met 2 afleveringen: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 99 antwoorden
- 23,4k weergaven
- 2 followers
-
-
Curry & van Inkel op de eerste 'volle vrijdag' van Veronica staat er nu ook op.
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Ook toegevoegd op de stack [verborgen inhoud] ww: curryinkel
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 20 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 582 weergaven
-
-
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Hoi allemaal, heeft iemand de intro van de plaat en z'n verhaal? Ik doel op de versie met als achtergrondmuziek Heather van The Carpenters en die in ingesproken door Erik de Zwart. Groet, Edwin
-
Hallo allen. Ik ben al jaren op zoek naar 2 jaaroverzichten die TMF op televisie heeft uitgezonden. Het gaat om Top '97 en Top '99. Deze werden gepresenteerd door Erik de Zwart. Ik heb ze destijds bekeken maar had niet de mogelijkheid ze op te nemen. Hopelijk heeft iemand dat wel gedaan en kan hij of zij me hieraan helpen. Ik heb dankzij veel mensen een hoop jaaroverzicht compleet kunnen krijgen. Top '96 heb ik wel maar pas vanaf nummer 68. 1997 en 1999 zijn de laatste 2 die ik nog mis. Ik weet niet meer om TMF vanaf 2000 is doorgegaan met de TOP jaaroverzichten. Ik heb uit de eerste 10 jaar van deze eeuw alleen Top 2005. Maar met de 2 uit 90's zou ik …
-
- 0 antwoorden
- 563 weergaven
-
-
Gedigitaliseerd vanaf cassettetape [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 1 antwoord
- 706 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 512 weergaven
-
-
Hoi allemaal, heeft iemand de intro van de plaat en z'n verhaal? Ik doel op de versie met als achtergrondmuziek Heather van The Carpenters en die in ingesproken door Erik de Zwart.
-
-
- 1 antwoord
- 779 weergaven
-
-
-
Beste leden. Ik heb speciaal voor de Curry & van Inkel fans (en dat zijn er nogal wat) een club aangemaakt waar je alles wat je hebt van dit legendarische radioprogramma kan delen. In de club zelf vindt je alle informatie die je nodig hebt dus mocht je van Curry & van Inkel houden en je hebt genoeg afleveringen om daar te delen dan ben je van harte welkom.
-
- 6 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 1 follower
-
-
VOO-1976-RayonVergaderingOverOATop40InVeronicaBLad [verborgen inhoud] VOO-H3-19760319-1900-2000-RobOut-GoudVanOut [verborgen inhoud] VOO-H3-19781201-1900-2000-Lex_Harding-VeronicaOpDrie [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-