Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Morgen komt hij weer bij mij voor de deur langs, de [verborgen inhoud]. Aan dit evenement is ook een radiostation gekoppeld: [verborgen inhoud]. Diverse lokale zenders langs de route werken hier aan mee. Ik ben vandaag even de straat overgestoken richting de mobiele studio voor een paar foto's. Deze staan in het fotoalbum: https://www.internetradiocafe.nl/gallery/album/15-roparunradio/.
-
- 0 antwoorden
- 771 weergaven
-
-
Helaas te groot voor de scanner, dan maar even op de foto. Destijds ook bewaard voor de mooie illustratie 🙂 Het artikel beschrijft de toewijzing - voor het eerst - van etherfrequenties aan commerciële radiostations. Uit de Volkskrant van 15 januari 1994.
-
- 0 antwoorden
- 771 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Afkomstig uit het archief van Douwe Dijkstra Hartelijke felicitatie aan één van de makers!
-
- 2 antwoorden
- 770 weergaven
-
-
Uitzending over de 100ste geboortedag van Louis Armstrong. Met dank aan Henk Roos. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 770 weergaven
-
-
Dit knipsel vond ik vandaag. Gr.thijs[verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 770 weergaven
- 1 follower
-
-
Mijn laatste bijdrage dit jaar. Ik wens iedereen een prettige jaarwisseling toe en de beste wensen voor het nieuwe jaar.
-
-
- 1 antwoord
- 770 weergaven
-
-
Here's the Veronica Top 100 of 1969 op 192 Radio : [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 770 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 770 weergaven
-
-
Zondag 27 december j.l. werd de laatste 80's NonsTop 40 gemaakt door Frits Spoor uitgezonden op Extra Gold en toen stond het jaar 1988 centraal, wie heeft deze uitzending in zijn/haar archief? Ook wil ik van de gelegenheid gebruik maken om zijn opvolger David Roest van harte succes te wensen met zijn nieuwe uitdaging!! Gr. Arnold.
-
- 1 antwoord
- 770 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server. Bedankt Evert. Ik heb 'm opgenomen en het is leuk om te terug te horen [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 770 weergaven
- 1 follower
-
-
Drie Radio 2 opnamen zonder verdere gegevens. Ook niet echt geluisterd naar de inhoud. Ik hoop dat jullie de ontbrekende gegevens kunnen aanvullen. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 770 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 770 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Mogelijk dat ik deze al es geplaatst heb en nog niet zo lang geleden [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 770 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 769 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 769 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Walter Radio Popular, 13-6-1986, Paul Meuldijk en Johan Blankenstein, 23-24 uur [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 769 weergaven
- 1 follower
-
-
Goedemorgen, ik ben een tijdje niet meer actief geweest op deze site dus een aantal links naar afleveringen van de Avondspits werken niet meer. Kunnen jullie mij helpen aan oude afleveringen van de avondspits? alvast heel erg bedankt!
-
-
- 2 antwoorden
- 769 weergaven
-
-
De Top 40 van 2 Maart 1968 met Rob van Wezel [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 2 Maart 1968 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 1968 week 9 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 7 Maart 1987 door Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 769 weergaven
-
-
Dit zijn de programma's, die je kunt vinden via de link eronder: Radio 192 09-09-2001 1:000-11:00 - Flashback JMHW 17-06-1964 19:00-20:00 Radio 192 09-09-2001 11:00-12:00 - Flashback Country Time Karel vd Kemp 30-08-1974 21:00-22:00 [verborgen inhoud] Met betrekking tot deze twee Flashback programma's voeg ik de volgende informatie toe (met dank aan Juul Geleick): Radio 192 zond in het programma Flashback (in samenwerking met de stichting Norderney) iedere week twee historische radio programma's uit van de zeezender Radio Veronica. Oud Radio Veronica technicus Juul Geleick deed de redactie, bewerking en montage van dit program…
-
- 0 antwoorden
- 769 weergaven
-
-
Als radiomaker zit ik met 500+ cassette/DAT-bandjes die veel ruimte innemen: ik heb ze allemaal gedigitaliseerd en wil er nu vanaf, heb ze voor niks aangeboden op een cassettebandjes-groep, voor wie maar een 'bulk eraser' te leen heeft, zodat ik ze goed en volledig kan wissen. Maar dat schiet helaas niet zo op. Kan ik van iemand zo'n ding lenen tegen een goede fles wijn of voor een klein bedrag huren? Als dit niet lukt, moet ik ze allemaal in de bankschroef zetten.. dat is toch heel pijnlijk in deze tijd dat we moeten recyclen en de afvalstroom beperken. Iemand een idee? Dank alvast voor het meedenken.
-
- 7 antwoorden
- 769 weergaven
-
-
Gedigitaliseerd vanaf cassetteband [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 1 antwoord
- 769 weergaven
-
-
Ik heb misschien een maffe vraag...maar ik heb erg goede herinneringen aan de eerste horizontale jaren van 3FM. Dus beginnen met de Breakfast Club en eindigen met Avondspits (na de EO luisterde ik niet;) ) Heeft iemand zo'n complete dag? Dat zou fantastisch zijn Groet!
-
- 1 antwoord
- 769 weergaven
-
-
Ik kijk voor de eerste show van Gerard Ekdom 1998 3FM - Pyama FM
-
- 0 antwoorden
- 769 weergaven
-
-
Weer de kelder in, naar de radioarchieven hier in Deventer. Wat brengt 3 september voor publieke herrie? Nou… 19690903 2030 AVRO - Ad Visser - Superclean dreammachine [verborgen inhoud] 19700903 Polygoon - Philip Bloemendal - Bezoek president Suharto [verborgen inhoud] 19750903 1805 NOS - Sjef van Oekel, Joost den Draaijer, Klaas Vaak, Lex Harding - Joost mag niet eten - Stereo [verborgen inhoud] 19750903 1810 NOS - Joost den Draaijer - Joost mag niet eten - Stereo [verborgen inhoud] 19760903 1703 NOS - Felix Meurders - Nationale hitparade [verborgen inhoud] 19780903 KRO - Tom…
-
-
- 5 antwoorden
- 768 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 1 antwoord
- 768 weergaven
-