Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  2. Started by rauhfaser,

Nadat René al een voorzichtig begin maakte van de week, wil ik bij deze officieel het VARA-dinsdag verzameltopic openen. Wat mij betreft was deze dag spraakmakend van circa 1974 tot circa 1987. Het begin werd gemarkeerd door de komst van Leo van der Goot, Felix Meurders en Alfred Lagarde (Willem van Beusekom zat er toen al, net als Aad Bos), het einde lag bij mij bij het vertrek van Rob Stenders. Daarna waren er nog leuke programma's (ik mocht er aan twee zelf meewerken in die tijd, het werden echter in toenemende mate 'reservaten'. *Om te beginnen een vroege opname. 20 juli 1976. Peter Holland vervangt Frits Spits in Spitsbeeld tussen 14 en 16 uur. Op dit tijds…

3. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 1 antwoord
    • 807 weergaven
  4. De Top 40 van 17 December 1977 met Peter Hoogwerf [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 17 December 1977 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 1977 week 51 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 19 December 1981 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 941 weergaven
  5. [verborgen inhoud] Opname uit archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 744 weergaven
  6. Started by Tino,

[verborgen inhoud] Er moet ook een tweede uur zijn, maar die kan ik niet vinden tussen al die pakjes onder de kerstboom.

• 0 antwoorden
    • 941 weergaven
  7. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 805 weergaven
  8. Started by martinja,

Ver828-2004082611001200Tineke-Koffietijd-9maart1969 [verborgen inhoud] Ver828-2004082612001300JoostDenDraayer-MuziekBijDeLunch-11oktober1966 [verborgen inhoud] Ver828-2004082613001400Tineke&Joost-UitDeKoers-14november1965 [verborgen inhoud]

9. Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]

10. Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]

11. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein [verborgen inhoud]

12. Gast rufage
    Started by Gast rufage,

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben o.a. fan van the Rolling Stones en van Veronica. Ik wil het hebben over Veronica en wat er nog van over is. De meest legendarische periode was natuurlijk de zeezendertijd, maar ook als publieke omroep zijn ze heel belangrijk geweest. Op de radio met o.a. Curry en van Inkel, Veronica komt naar je toe deze zomer enz., maar ook op tv met o.a. Countdown, Miami Vice en Magnum. Toen gingen ze commercieel (wat ze van oorsprong eigenlijk waren) en toen ging het in mijn ogen mis. De eerste periode was er nog niets aan de hand, maar op een gegeven moment gingen ze Yorin heten en nu heten ze alweer een tijd Veronica, maar het zegt me …

13. Started by martin61,

Vond toevallig een linkje op de facebookpagina van Frans Hamelink.

• 0 antwoorden
    • 565 weergaven
  14. Started by Piet van der Vooren,

-

15. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  16. Started by Quezwo64,

Hallo radiofreaks, Ga het gewoon nog maar eens proberen: Heeft nog iemand iets van de Vara dinsdag in de periode 1979-1988? Van de Verrukkelijke 15, Gesodemeurders, Peter Holland, Jeroen Soer, Zoekplaatje etc. ? Heb al wel het een en ander maar kan er geen genoeg van krijgen..... Groetjes, René

17. De Top 40 van 17 December 1983 met Wim van Laar [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 17 December 1983 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 50, 1983 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 13 December 1980 Dave Roest [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 708 weergaven
  18. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 2,7k weergaven
  19. Started by Tino,

[verborgen inhoud] Opname van Douwe Dijkstra

• 0 antwoorden
    • 549 weergaven
  20. Corné Klijn is met vakantie, Bart is de vervanger: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En een paar foto's van gisteravond:

• 0 antwoorden
    • 463 weergaven
  21. Van de Golden Radio NL server Hofstad Radio - 1 [verborgen inhoud] Hofstad Radio - 2 [verborgen inhoud] Hofstad Radio - 3 [verborgen inhoud] Hofstad Radio - 4 [verborgen inhoud] Hofstad Radio - 5 [verborgen inhoud] Hofstad Radio - 6 [verborgen inhoud] Hofstad Radio - 7 [verborgen inhoud]

22. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server Radio Atlantis Rotterdam Radio Atlantis - 1 [verborgen inhoud] Radio Atlantis - 2 [verborgen inhoud] Radio Atlantis - 3 [verborgen inhoud] Radio Atlantis - 4 [verborgen inhoud]

23. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]

24. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]

25. Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.