Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.484 discussies in dit forum
-
Aardig interview met Sjors. Maar een tipvoor hem , ik noem tegenwoordig BNR radio "Radio Diana Matroos". Wanneer ik ook maar weer een poging doe om te luisteren hoor ik haar met haar "ZZP café". En dat opgewonden toontje, dan zet ik hem maar weer uit. Ik heb niks tegen ZZP mensen maar het wordt mij te veel op BNR. Wel erg goed is dat late middag programma met veel nieuws e.d. Maar dat maakt mijn ergernis over bovenstaande nog niet goed. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 703 weergaven
-
-
Misschien is het volgende nog niet zo bekend. Op de website van de Koninklijke Bibliotheek www.delpher.nl kun je in bijna alle grote dagbladen zoeken in de Radio-programmering van die dag of de volgende. En wil je een special datum, vul die dan in het veld onderaan de 'landingspagina' van delpher, en dan krijg je de keuze tussen alle dagbladen van die dag.
-
-
- 1 antwoord
- 703 weergaven
-
-
Chart date : Juni 8, 1974 Show [verborgen inhoud] Playlist [verborgen inhoud] Chart [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 703 weergaven
-
-
Zie STACK: [verborgen inhoud] Wie heeft ontbrekende shows?
-
- 0 antwoorden
- 702 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] AVRO R3 Het Steenen Tijdperk over Britse radio in de sixties 16-12-1991 19-20h
-
- 0 antwoorden
- 702 weergaven
-
-
Top 40 met Jan Hariot [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Tipparade met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 702 weergaven
-
-
Arrow (Classic) Rock Radio Oktober 2004 Guns N' Roses Special Gerry Jungen 22.00-23.01 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin
-
- 0 antwoorden
- 702 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 2 april 2017 20.00- 22.00 uur en 7 april 2017, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Frans de Graaff Ik zou zeggen dat SFEER het kernwoord is vandaag. Eén van de mooiste voorbeelden is het nummer van Sopwith Camel aan het eind van uur 1. Een tijdje geleden was er Hello Hello van dezelfde groep, ook al zo’n grappig sfeer-nummer, niet de typische San Francisco Sound van een groep… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 30 april 2017 20.00- 22.00 uur en 5 mei 2017, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Willem Kistemaker Volgende week wordt een héél speciale uitzending, met een héél speciale gast. Maar eerst nog even deze week: Ik zou wel een hele lijst met orenstrelers kunnen samenstellen, maar we moeten streng zijn. Dus we pakken alleen de echte juweeltjes eruit. Zoals het smartelijke verhaal van Brian Hyland,… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Radiovrienden, Ik ben inmiddels al jaren opzoek naar opnames van de vele locatie uitzendingen die Radio 10 Gold / 10 FM hebben gehad in de loop der jaren. Tot mijn vreugde wordt er de laatste jaren af en toe wat gepost. Ik doe hier nog maar eens een gooi of er nog mensen zijn die dit soort opnames wellicht nog hebben liggen? Radio 10 is op vele plekken geweest in de jaren 90 tot en met 2002. Denk aan New York (2001), Florida (1997), Memphis (1997 & 2002), Australië, China, Nieuw-Zeeland etc etc. Jammer dat er zo weinig bewaard is gebleven van die speciale uitzendingen. Mocht iemand nog iets hebben liggen en het leuk vinden om te delen, dan heel graag! …
-
- 2 antwoorden
- 702 weergaven
-
-
22u-23u : [verborgen inhoud] 23u-24u : [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 702 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] ( Dank aan "jepatrick") Robin
-
- 0 antwoorden
- 702 weergaven
-
-
Gammelefoon Show 2000-2100 Dikvoormekaar [verborgen inhoud] gr jan V
-
- 0 antwoorden
- 702 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 702 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 18 maart 2017 van 14.00 - 18.00 uur op de stream van [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 14.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud] Tipparade op 192Radio: Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 18 maart 2017 van 16.00 - 18.00 uur op de [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 16.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Vroeger toen alles nog zwart-wit was Stel je neemt een leuk plaatje op, laten we zeggen, een vredesliedje. Niets mis mee? Jawel, plaats Inch Allah maar eens in de context van de 6-daags…
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 702 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Weer een uurtje 60's, 70's en 80's in "Welkom op Extra Gold".Elke vrijdagavond te horen vanaf 20.00 uur op [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 702 weergaven
- 1 follower
-
-
In februari 1994 heb ik eens een serie programma's over de psychedelische jaren 60 gemaakt. Veelal eigen herinneringen maar ook erg interessant voor de luisteraar. Want dat is natuurlijk het ultieme doel. Het waren oorspronkelijk 5 delen maar………deel 4 ben ik kwijt. Slordig van mijzelf want ik bewaar alles heel goed, maar ja. Hier, de overgebleven delen incl. draaiboek. Ik weet niet of ik ze al eens beschikbaar heb gesteld. Vee luister plezier. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 702 weergaven
- 1 follower
-
-
Eindelijk wat lucht tussen alle videowerkzaamheden. Even tijd voor wat cassettes. Hier is Het Steenen Tijdperk van 24 juni 2001, over juni 1972, met Jeffrey Willems. Met dank aan Everton. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 702 weergaven
-
-
1979-01-04 1900-2200-CaseyKasem-USA top50 over 1978 TROS-H3 [verborgen inhoud] gr jan V
-
-
- 4 antwoorden
- 701 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 701 weergaven
-
-
Het zal inmiddels niemand zijn ontgaan dat het gisteren 8 jaar geleden was dat Michael Jackson overleed. Daarom zond Radio 10 gisteren een Michael Jackson Top 50 uit tussen 15.00 en 19.00 uur met daaerbij Dennis Verheugd als presentator. Voor degene die het gemist hebben staan hieronder de uren en de lijst vermeld: 15-16 [verborgen inhoud] 16-17 [verborgen inhoud] 17-18 [verborgen inhoud] 18-19 [verborgen inhoud] lijst [verborgen inhoud] . Gr, Melle
-
- 4 antwoorden
- 701 weergaven
-
-
Hallo, Allemaal weet iemand of de eerste uitzenddag van Veronica vanaf de nieuwe studio op het Laapersveld bewaard is gebleven? Ik heb wel de uitzendingen van een week later: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 701 weergaven
- 2 followers
-
-
Wim
-
- 0 antwoorden
- 701 weergaven
-
-
Jarenlang kozen de luisteraars van Radio Veronica de Top 100 Aller Tijden, een lijst van favoriete singles. Dankzij zendtijd ruil met de KRO in verband met het bezoek van de Paus aan Nederland heeft Veronica in ruil daarvoor zondag 12 mei 1985 zeven uur gekregen op Hilversum 3 tussen 12:00 en 19:00 uur. Zeven uur die gebruikt werd om de eerste Elpee Top 100 Aller Tijden uit te zenden, een lijst bestaande uit de favoriete LP's die de Veronica luisteraars de wekend voorafgaand hebben ingezonden. Het programma werd gepresenteerd door achtereenvolgens Peter Teekamp, Alfred Lagarde, Jeroen van Inkel, Annette van Trigt, Adam Curry en Lex Harding. [verborgen inhoud] VOO-H3-19850…
-
-
- 9 antwoorden
- 701 weergaven
-