Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.353 discussies in dit forum
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 754 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 925 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik ben op zoek naar oudere opnames van een van de huidige deejays van 3FM, Domien Verschuuren. Heeft iemand van jullie iets uit Weekend DNA, de ochtenduitzendingen (10-12) van Dit is Domien of een van zijn nachtprogramma's of zijn dee;lname aan Het Glazen Huis 2014? Hij is binnenkort te gast in de KX-serie, maar mijn archief vertoont op dit vlak vooral gaten... Dank vast, Edwin .
-
- 10 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
De Top 40 van 4 Oktober 1969 met Jan Hariot [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 4 Oktober 1969 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 4 Oktober 1969 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 2 Oktober 1982 door Frits Spoor [verborgen inhoud] De 90s NonsTop 40 van 1 Oktober 1994 door Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 904 weergaven
-
-
Hier de 9 uur durende uitzending van: 50 jaar 3FM top 100. Uitzending: 4 oktober 2015 van 12.00 uur tot 21.00 uur via 3FM. Net voor 12.00 uur gestart en net na 21.00 uur gestopt. De file is net iets groter dan 1gb. Het is 1 file van 9 uur ! [verborgen inhoud] Laurens
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Ik zoek een Nederlandstalig nummer dat, voor zover ik me kan herinneren, in de jaren '70 uitkwam. Volgens mij was het gemaakt door platenpluggers. De volgende zin kwam in het nummer voor: "waar komt dat konijn vandaan, ... aan de Insulindelaan" (grasveld rondom de toenmalige Hilversum 3 studio) en: "is het misschien een grap van Felix, of misschien van Joost of Krijn ..." (verwijzend naar de namen van Felix Meurders, Joost den Draaier, Krijn Torringa). Google heeft me niet verder geholpen? Weet iemand hoe het nummer heet, door wie het is uitgebracht en kan iemand er wellicht een mp3 van maken? Ben benieuwd. Mvg. Bert Klaver
-
- 14 antwoorden
- 4,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Vanmorgen tussen 6 en 9 uur was de eerste uitzending van Ekdom In De Ochtend op Radio 2, De uitzending is opgenomen via de stream en is in drie delen gesplitst, waarbij de reclameberichten voor het hele uur eruit zijn gehaald. 06-07 [verborgen inhoud] 07-08 [verborgen inhoud] 08-09 [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 2 antwoorden
- 970 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 893 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Walter [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 796 weergaven
- 1 follower
-
-
Misschien al es eerder online geweest of ergens aangetroffen - Curry & van Inkel van 9 oktober 1987 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Voor mij een onbekende Steenen Tijdperk - misschien voor jullie een bekende of eentje die je nog niet hebt - helaas geen gegevens [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Hierbij een uurtje Sky Radio, door iemand opgenomen op een cassette op 12 september 1989. [verborgen inhoud] Groeten, Joop.
-
In de VARA gids van deze week staat een artikel over 50 jaar 3FM. Hierbij een scan: [verborgen inhoud] Groeten! Joop.
-
- 8 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
De Top 40 van 23 September 1972 met Rob van Wezel [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 23 September 1972 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 23 September 1972 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 1 Oktober 1988 door Frits Spoor [verborgen inhoud] De 90s NonsTop 40 van 26 September 1992 door Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 840 weergaven
-
-
Een tape vermoedelijk uit 25-09-1974. Ik zal de juiste tijden en waar de knipjes zitten tussen de programma's. Uitzoek1 Uitzoek2
-
- 16 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Ik weet niet of deze zender hier al eens ter spraken is gekomen maar kwam bij toeval op deze nieuwe zender. Het is een station van Harry de Winter (bekend van Wintertijd o.a.) i.s.m. KX Radio. Het station draait de betere kwaliteitsmuziek zoals blues, soft classic rock en Americana. Eigenlijk dus dé zender waar iemand als Johan Derksen zich ook thuis zou kunnen voelen. Zelf hoop ik dat de man ooit nog eens met een eigen Nederlandse blues en Americana komt maar dit station komt aardig in de buurt :-). www.40up.nl [verborgen inhoud]1:4007/40up1.m3u
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
De Top 40 van 23 September 1978 met Peter Hoogwerf [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 23 September 1978 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 23 September 1978 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 21 September 1985 door Frits Spoor [verborgen inhoud] De 90s NonsTop 40 van 22 September 1990 door Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 807 weergaven
-
-
Wat mij betreft een van de betere Avondspitsen. [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Evert zelf opgenomen - gedigitaliseerrd - opnamen van de FM band [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Hoi Forum Leden, ik ben op Zoek naar de Uitzending van 19.09.2015 van Rob Stenders' Platenbonanza. Help je mij? Groetjes uit Duitsland Jürgen
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Vanaf maandagavond 21 september 19 uur voor iedereen die het ooit gemist heeft. Alle singles die in de jaren '80 de tipparade wel haalden, maar de Top 40 niet. 1758 x vinyl .... elke week 5 afleveringen. Steeds op doordeweekse dagen om 19 uur precies.
-
- 33 antwoorden
- 5,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 20 antwoorden
- 3,6k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo alllemaal, Heeft iemand de Mega Top 50 #1 Top 100 die zaterdag 30 november 2013 tussen 9.00-18.00 uur op 3FM is uitgezonden ooit opgenomen?
-
- 6 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-