Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.353 discussies in dit forum
-
Eind 1978 kreeg de VOO na jaren vechten de C-status toegewezen. Dit betekende dat de Top 40 met ingang van januari 1979 2 uur duurde. Later dat jaar zou er 2,5 uur voor worden ingeruimd en kon "de enige echte" in z'n geheel worden uitgezonden. Deze aflevering, gepresenteerd door Lex Harding begint met een introductie over de geschiedenis van de lijst om vervolgens te beginnen. Lekkere lijst met Meat Loaf op nummer 1 met Paradise By The Dashboard Light. Ook een prachtige ode aan een medewerker van een studio waar Elton John aan het opnemen was. De hoogste nieuwe is voor hem met Song For Guy. Geniet van deze eerste Top 40 van 1979. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 722 weergaven
-
-
Uitzending toegevoegd door David Peeters van 04-01-1985 waarvoor dank.
-
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
LeoVdGoot&LexHarding over herdenking van de zeezenders. 31-08-1979 Hilversum 1. [verborgen inhoud] Groet,Moby
-
- 0 antwoorden
- 822 weergaven
- 1 follower
-
-
Dag allen, Hier een aflevering van Het Zwarte Gat uit 1987, Paravisie '87 vanuit De Flint in Amersfoort. Zeer waarschijnlijk gaat het hier om de uitzending van 11 oktober 1987. Voor de liefhebbers! Veel plezier! [verborgen inhoud] --> Ik merk zelf dat de 'Zwarte Gat community' (als die nog bestaat) best wel verstopt zit of dicht zit, en het lastig is om online materiaal te vinden van dit prachtige en soms bizarre programma. Mocht er iemand zijn die toch een verzameling heeft, laat het me vooral weten. Wie weet valt er iets te ruilen bijvoorbeeld Meer volgt in ieder geval...
-
- 1 antwoord
- 3,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Dag allen, Hier weer een aflevering van Het Zwarte Gat, deze keer vanuit Borne voor de Paravisie manifestatie aldaar in 1988. De correcte uitzenddatum is zeer waarschijnlijk 20 november 1988. Geniet ervan! [verborgen inhoud] Nogmaals de oproep: heb je uitzendingen van Het Zwarte Gat om te delen, laat het me vooral weten! Dat hoeft natuurlijk niet meteen een hele collectie te zijn, ik ben ook op zoek naar een paar specifieke uitzendingen van dit prachtige programma!
-
-
- 14 antwoorden
- 4,2k weergaven
- 2 followers
-
-
Dag allemaal, Ik heb een aflevering geupload die ik vond. Uitzenddatum is voor mij onbekend, al had ik het idee dat deze informatie wel ergens stond. Misschien kom ik het nog tegen in huis. Het is een aflevering over Magie, blijkbaar de derde in een serie. Veel plezier! [verborgen inhoud] Mocht je zelf afleveringen hebben van Het Zwarte Gat om te delen, laat het me vooral weten! Ik ben nog steeds bezig met verzamelen en in deze quarantaine tijd is het natuurlijk extra leuk om iets nieuws te mogen horen 🙂
-
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 2 followers
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen
-
- 1 antwoord
- 815 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 942 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 943 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 739 weergaven
-
-
-
- 6 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
-
- 10 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] VOO-H1-19770905-2255-2309-TomCollins-VeronicaOp1 Zie ook [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 123 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 2,5k weergaven
-
-
Uit het archief van Douwe Dijkstra, vers van de recorder: [verborgen inhoud] VOO-H1-19821006-1200-1300-WillLuikinga-WillWilWel [verborgen inhoud] VOO-H1-19821006-1300-1400-WillLuikinga-WillWilWel
-
-
- 1 antwoord
- 292 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen. Het programma op Radiopedia: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 944 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 401 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 732 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 856 weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-