Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.570 discussies in dit forum
-
VOO-R3-19871023-1900-2000-AdamCurry-JeroenVanInkel-Curry&VanInkel - [verborgen inhoud] VOO-R3-19871023-2000-2100-AdamCurry-JeroenVanInkel-Curry&VanInkel - [verborgen inhoud] VOO-R3-19871023-2100-2200-AdamCurry-JeroenVanInkel-Curry&VanInkel - [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 946 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 2 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 863 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Rob Stenders club? Top 40 club? En heb ik deze al niet eerder gedeeld? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Voor wie ze nog niet heeft: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De laatste met Erik uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
- 1 follower
-
-
29 jaar terug in de tijd met de Nederlandse Top 40 van 28 augustus 1987. Gepresenteerd door de vlotte en brutale Adam Curry vlak voor zijn vertrek naar MTV in Amerika. Ik heb alleen het laatste uur in mijn verzameling. Als iemand de eerste 2 uren heeft dan zijn die natuurlijk welkom. Veel plezier met de laatste 13 uit de Top 40 van 28 augustus 1987 met Adam Curry. [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Setje Rave Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En een jaarmix: [verborgen inhoud] En twee zonder uitzenddatum: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 12 antwoorden
- 3,8k weergaven
-
-
Ik zoek naar uitzendingen van Rinkeldekinkel en Ook Goeiemorgen met Jeroen van Inkel in de periode 1984-1992. Wie heeft wat staan? Dat zou echt heel erg gewaardeerd worden!
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 2 followers
-
-
Weet/heeft iemand het overzicht van de presentatie van deze laatste nacht VOO in het publieke bestel? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 3,1k weergaven
-
-
Dit is voor zover ik weet de oudste Top 40 aflevering met Erik als vaste presentator. Hij had het al vaak eerder gedaan als Lex op vakantie was. Dit is Erik's zevende Top 40 uitzending van 30 juni 1989. Nog altijd zoekende naar de allereerste van 19 mei 1989 is het toch leuk om Erik net aan het roer van de Top 40 te horen dus hier is 'ie. Één week geldig. [verborgen inhoud]