Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
Laser 558 - 04111984 - 1000-1100 - Live Dave Chainy [verborgen inhoud] Laser 558 - 16071985 - 2200-2300 - Live Jonell Pernula [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Ik vermoed dat we Arend Langeberg horen, maar kan iemand dat bevestigen (of ontkennen?) [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Cleaned by Oldies 45 Veronica25081973LexHardingTomCollinsStanHaag1200-1815Top40TipparadeJukebox [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 653 weergaven
-
-
Kwam een uurtje van deze hitparade tegen. Vast al online geweest, maar ik geniet altijd van zoiets nog es een keer opnieuw Radio Veronica, Top 100 van 1973, Rob Out, 3e uur [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 2,6k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Ik ben begonnen met het digitaliseren van een partij van ongeveer 250 banden. Het zijn banden die door de persoon zelf dicht bij de Nederlandse kust zijn opgenomen. Als het klopt is het uit de periode 70-85. Ik ben tot nu toe de namen Atlantis, RNI, Veronica en Caroline tegengekomen. Opnemen is niet zo'n probleem. Ja, het zijn geen makkelijke banden, maar ik krijg ze best soepel door de recorder. Het probleem waar ik tegen aanloop is dat ik geen tijd heb om ze uit te zoeken. En dan bedoel ik los knippen en uitzoeken (dateren/presentatie). Ik heb nog drie grote projecten (banden/cassette) lopen. Voor één daarvan heb ik al ondersteuning uit Groningen om ze uit te zo…
-
- 79 antwoorden
- 13,7k weergaven
-
-
Een rommelige opname met een aircheck uit 1969 erbij en een stukje van Radio Atlantis 25 05 1974 Radio Veronica -Chiel Montagne MontagneZonderFranje-1974-1428-1500 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Via Alfred Bunzl Jingles & Themes 60's & 70's [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Swining radio london closing down 13 11 1966 [verborgen inhoud] groet Philip
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
Ik heb vanmorgen een oude opname van Haike beluisterd “Groetjes uit Playa” ( 30 juli 1978) waarin een stortvloed van namen en verzoekjes werden behandeld, ze gaf aan dat als ze niet voortvarend van slag ging ze in december nog bezig was.Mijn vraag is eigenlijk wat was de luisterdichtheid van het station in de zomer van 1978 ??was het de golflengte 319 ?? , in Zeeland en Goeree maar ook in Friesland gedurende mijn vakantie in die zomer kwam het signaal super binnen
-
- 8 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
Wederom een zendersluiting uit het archief van Ad Couwenberg. Dave Rodgers (was dat nou mét of zonder 'd'): [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Uit eigen archief een uurtje Koffietijd, met vakkundige presentatie door "invaller" Bart van Leeuwen en perfecte techniek van Dick Boll. De eerste minuut van het programma ontbreekt. [verborgen inhoud] Hans
-
- 7 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
-
HI just a quick note the reason i do not always post a lot of info on what are on the recordings is because some years back we had a house fire all the tapes survived but the logs of the recordings did not. [verborgen inhoud] Caroline 319 Mark Lawrence BBC Radio 1 Kid Jensen Roundtable with John Peel and Kate Bush Caroline 319 Caroline 319 Mark Lawrence Mi Amigo 319 Caroline 319 Mark Lawrence Various Caroline 319 Stevie Gordon MI Amigo closing Marc Jacobs Caroline 319 Brian Martin starting Back on the Air with a stronger signal Caroline 319 Stevie Gordon Caroline 319 Brian Martin
-
- 6 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Monique [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
hi all enjoy Side 2 CAROLINE April - MAY 1979 Tom Hardy Tom Anderson Stephen Bishop Tony Allan a lot of fading but still worth a listen Tom Anderson Dutch service Tom Anderson Tom Hardy BBC Radio 1 Siouxsie on Roundtable Caroline Dutch Tom Hardy Caroline Dutch Tony Allan Caroline Dutch [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 661 weergaven
-
-
Hi all thanks for the recordings that have been shared here is 1979 04 15 Caroline 319 returns Tony Allan Caroline 319 Dutch Caroline 319 Tom Hardy [verborgen inhoud] enjoy
-
- 0 antwoorden
- 958 weergaven
-
-
RadioMonique-Zondagmiddagmatinee-19-1-1986-AdRoberts [verborgen inhoud] RadioMonique-Zondagmiddagmatinee-19-1-1986-AdRoberts-2 [verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 2,8k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 892 weergaven
-
-
Per vandaag zijn er 118 nieuwe programma's toegevoegd. De nieuwe indexen staan al bij de betreffende jaren, maar een uitgebreidere versie ervan tref je aan i onder de link 'updates' . Daar kan je ook zien welke er bij zijn gekomen. Volgende update is rond 1 september.
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Voice of Peace 1993.00.00 0326-0413 Nightwatch - Nathan Morley [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Mi Amigo - 21 09 1978 - 0810 tot 0900 - Ferry Eden - Start uitzendingen [verborgen inhoud] Radio Mi Amigo - 21 09 1978 - 0900 tot 0957 - Haike Dubois - Schijven voor bedrijven [verborgen inhoud] RadioMiAmigo-31-8-1978 [verborgen inhoud] RadioMiAmigo-Koffiemetscheepsbeschuit-JohanVisser-31-8-1978 [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 1 follower
-