Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  2. Started by Vincent,

Twee driekwartiertjes uit 1990. Iemand die weet wie deze twee programma's presenteert? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  3. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server 1972 - 14 Christmas Day Rob Eden Brian McKenzie [verborgen inhoud] 1971 - 31 Various Dutch programmes intro - Summer 1971 [verborgen inhoud] Ik wens iedereen ook een gezellige Kerst toe de komende dagen

4. Radio Caroline [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  5. Started by Jan-Fre,

Vrijdag 11 mei 1979 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Jan-Fré

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  6. Started by Albatrosstudio,

[verborgen inhoud] OR-PdA-086A.mp3 Monique jingles (Playa archief) Er vroeg toevallig iemand naar de .wav file [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  7. Started by FrankV,

Hallo, In september 1999 was het exact 20 jaar geleden dat de laatste uitzending van Mi Amigo in de lucht ging vanaf de Magdalena. Naar aanleiding daarvan maakte de Belgische kabelradio Magdalena een 7-delige reeks over de geschiedenis van Mi Amigo, elke weekdag van 19u tot 20u. De reeks werd geproduced en gepresenteerd door de vakman Serge Van Gisteren. Er kwam zodanig veel positieve reactie op de reeks dat er ook nog een achtste aflevering kwam. Alle afleveringen nam ik destijds op op VHS video in Long Play, zo kon je tot 8 uren opnemen in hifi kwaliteit. Bij het afspelen om de zaken te digitaliseren blijkt dat tot 6u30-7u vrij goed te lukken, ma…

8. [verborgen inhoud] 1619-1629 +1655-1707 terug na zenderonderbreking

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  9. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  10. Started by biesweid,

Ik plaats de foto zoals hij in het archief staat.

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  11. Heeft iemand opnames?

12. Radio 819 1989 03 26 1405 1540-Ron van der Plas [verborgen inhoud]

13. [verborgen inhoud]

14. Started by scotty,

Here is the only Atlantis recording I have from August 28th. http://www.mediafire.com/?axb7nigng5m99ha It's Andy Anderson from 1259-1323 Hope you enjoy Ian

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  15. Started by Ben,

Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 7 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  16. Started by martinja,

RNI02061971AlanWest18001900 [verborgen inhoud] RNI02061971AlanWest19002000 [verborgen inhoud] RNI02061971AlanWest21002200CrispianStJohnShow [verborgen inhoud] RNI02061971CrispianStJohn17001800MikeRossShow [verborgen inhoud]

17. Started by Ben,

Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. Het is het "vervolg"op de opname van de ABTT op 13 Augustus 1973. Deze opname begint met het verplaatsen van de radio-afstemming van Veronica naar RNI. [verborgen inhoud] Hier vind je de ABTT opname: https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/59592-radio-veronica-abtt-730813-1907-2000/

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  18. Started by Tino,

Ooit opgenomen van de stream van 192 radio, geen idee of het een bekende opname is. Voordat ik het van de harddisk verwijder deel ik 'm nog even met jullie. [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  19. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  20. Started by Revenge85,

Tussen februari 75 en december 77 was op Mi Amigo Stan Haag te beluisteren , Stan stak het niet onder stoelen of banken dat er ooit maar 1 station was geweest en dat het nergens zo goed was als bij Veronica , in de diverse interviews en publicaties tijdens zijn Mi Amigo periode zei Stan altijd dat zodra Veronica C omroep werd hij de toezegging had om terug te keren bij Veronica toch is dit nooit gebeurd , waarom niet ?? Was hij te oud ??( had men geen programma voor hem ) te mondig ???, was hij te lang doorgegaan bij Mi Amigo. ???het moet later toch wel een verbittering voor hem zijn geweest dat hij toch door zijn vroegere vrienden niet binnenboord is gehaald terwijl hem…

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  21. Started by jan V,

1969-02-01 1400-1500 JanvanVeen-Top40 [verborgen inhoud] 1969-02-01 1500-1600 JanvanVeen-Top40 [verborgen inhoud] bron Stichting Norderney-Radio Veronica192 gr jan V

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 7 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  22. Started by Vincent,

RNI-19740130-2200-0100-RobbEden

• 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  23. Radio Veronica 192 19680928 Goud van Out Rob Out 17.00-18.00.mp3 [verborgen inhoud] Bron(nen): Zeezender/Radio/Nieuwsgroepen, Downloadclub/HarmKoenders/Hans Hendriks, Internet Radiocafé/Vincent Schriel, Engelse Forums, Azanorak, BitTorrent, eigen archief en div andere personen w.o. Hans Knot, Douwe Dijkstra ect... Robin

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  24. Started by Tino,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames komen uit het archief van Douwe Dijkstra

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  25. Started by Robin Westhof,

Radio Atlantis 312 Juni 1974 Steve England 19.05-20.15 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-MDEUZR4BEUBZ.mp3 Robin

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.