Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.197 discussies in dit forum
-
Radio Monique [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein RNI - 19740414 - 2000-2100 - Roger Kent - Hitback Show [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Na het stoppen van Radio Veronica, Radio Noordzee en Radio Atlantis bleef alleen de MV Mi Amigo over met aan boord twee stations: Radio Mi Amigo en Radio Caroline. De avonduren van Radio Caroline: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Radio Veronica jukebox Stan Haag 30 08 1974 18001900 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag ontving ik het volgende bericht van Ron O'Quinn : I want to get this news out to friends all over the world. A friend since High School, Frank "Lamar" Laseter known to millions of radio listeners as Larry Dean is suffering some major health issues. I spoke with him yesterday. He was declared legally blind about two years ago and is currently recovering from aorta aneurism surgery. Frank ("Larry") has been diagnosed with jaw cancer and possibly lung cancer. He needs your prayers and if you would like to speak with him just email, or PM, me and I will share his phone number. Larry is the voice of STAND BY FOR RON O'QUINN that starts my show each week.
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
4 videos on Radio Veronica on the Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid channel, three uploaded just a couple of weeks ago. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Een opname uit een mapje die ik al 9 jaar heb liggen en nog nooit uitgezocht..... Het enige dat ik weet van het doosje is dat het een opname is van Caroline (MV Mi Amigo) met een Personal top 30. Jaar: 1978 [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Is het onderwerp over de Hosana, mbt Radio Mi Amigo , geschreven door Vingerling verdwenen? Of zie ik het over het hoofd?
-
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
Caroline-19740830-1900-2020-BrianAnderson
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
De antenne is tijdelijk want het schip blijft kapseizen als ik een mast erop zet.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
En de laatste van vandaag. Ook hier geldt weer: gegevens overgenomen van de cassette, niet gecontroleerd: [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Delmare 11.7.1979 9.27 to 11.00 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Gisteren 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Top 50 lijst is niet compleet: [verborgen inhoud] Mochten jullie aanvullingen horen, laat het dan even weten.
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Een paar maanden ook al aangeboden, de laatste Baken 16 met Marc Jacobs. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Folks, I am sorry, but could I ask for this to be made available once again. I seem to have lost the file and have not backed it up.....silly. If anyone can help I would be very grateful. Thanks Ian
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Een leuk artikel uit het Leidsch Dagblad van 1 april 1964 over de start van de zeezender Radio Caroline. Aardig is het citaat van Veronica-directeur Dirk Verweij over wat hij vond van Radio Caroline (onder het kopje 'Radio Veronica is niet bang voor de Engelse concurrentie'). Een maand of tien later ging Veronica zelf zo'n beetje de hele dag dat 'gejengel' uitzenden... 😄 Piet. [verborgen inhoud]
-
-
- 10 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-