Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Started by FrankV,

Hallo, Hier de laatste twee programma's na het digitaliseren van al mijn cassettes. Dit zijn nog twee opnames van Mi Amigo vanaf de Magdalena. Ferry Eden maakte documentaires over de zeezenders, uitgezonden op 31 augustus 1979. De ontvangst was soms erbarmelijk door de fading, maar toch nog deze twee: Mi Amigo II_19790831_0730-0830_GeschiedenisMiAmigo_FerryEden : [verborgen inhoud] Mi Amigo II_19790831_0730-0830_GeschiedenisMiAmigo_FerryEden : [verborgen inhoud] Het heeft maaanden geduurd om tussendoor alle cassettes te digitaliseren, programma's op te kuisen en/of te plakken en te trachten om dit allemaal met jullie te delen. Ik w…

• Treurig
      • Haha
      • Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 11 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  2. Started by Martin1968,

Een item van Vara's Achter het Nieuws uit 1982 of 1983 over de afwikkeling van de berging van Radio Mi Amigo's schip Magdalena. Het staat al bijna een jaar op joetjoep, maar ik stuitte er pas vandaag -min of meer bij toeval- op. Als iemand een bewaarversie kan maken; graag! http:// ( ) Martin

• 6 antwoorden
    • 4,8k weergaven
  3. Started by hans558,

• Treurig
      • Vind ik leuk
      • Haha
    • 5 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  4. [verborgen inhoud] Mi Amigo International 1974 Norman Barrington.wav Uurtje tussen 19 en 20 uur, waarschijnlijk aan boord opgenomen. Ben benieuwd of iemand er een datum op weet te plakken.

• 15 antwoorden
    • 2,7k weergaven
  5. Started by Pd2pk,

Dag Radiovrienden , Regen en storm weer , dus vandaag eindelijk eens begonnen om diverse spulletjes van de zeezender verzameling in te lijsten . Ook kwam ik nog een mooie single tegen die eigenlijk niet mocht ontbreken ....De Mi Amigo boys. Nu nog even een gaatje boren en de lijst kan aan de muur . Groeten van peter ( Pd2pk)

6. [verborgen inhoud] Opname van Douwe Dijkstra

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  7. Started by Tino,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Afkomstig uit het archief van Douwe Dijkstra

• 18 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  8. Started by Sapuripong,

Mi Amigo, Jukebox met Stann Haag, 25-11-1977 (25 minuten) [verborgen inhoud] Met dank aan Vincent voor het digitaliseren!!! Wim

• 0 antwoorden
    • 622 weergaven
  9. Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

10. Started by bert ree,

Heeft er toevallig iemand opnames van Mi amigo uit juli 1974. Ik vind er weinig van in mijn collectie.

11. Started by Jan-Fre,

Wat Mi Amigo fragmenten vandaag uit juni 1977: http://www.mediafire.com/?vvy2qyqhb3tpfkp 05-06-1977 - 2 min - Spots+nieuws Herman de Graaf 05-06-1977 - 3 min - Marc Jacobs - Disco Show 07-06-1977 - 6 min - Ook Goeiemorgen 07-06-1977 - 3 min - Nieuws incl. closedown 08-06-1777 - 3 min - Herman de Graaf - Ook Goeiemorgen 09-06-1977 - 2 min - Opening met tune Met dank aan Vincent voor het digitaliseren van mijn cassette Jan-Fré

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  12. Started by Tino,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Uit het archief van Douwe Dijkstra

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  13. Started by Sapuripong,

Laatste cash casiono op radio Mi Amigo met peter van Dam op 19-01-1977 [verborgen inhoud] Met dank aan Vincent voor het digitaliseren!!! Wim

• 7 antwoorden
    • 892 weergaven
  14. Started by Sapuripong,

Mi Amigo, laatste uur op 259, 10-12-1976 [verborgen inhoud] Met dank aan Vincent voor het digitaliseren!! Wim

• 0 antwoorden
    • 815 weergaven
  15. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 901 weergaven
  16. Started by FredZ,

Wie heeft er een mooie versie van de Mi AMIGO nieuwsdeun....... Het gaat om de versie in dit fragment.. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 676 weergaven
  17. Van de Golden Radio NL server Mi Amigo Ook goeiemorgen Hugo Meulenhof 051177 08.30-09.00 [verborgen inhoud]

18. Na 31 augustus 1974 ging Radio Mi Amigo gewoon door. Dit is een kopie van de originele studioband van de Peter van Dam show van 2-9-1974, vandaag 49 jaar geleden, tussen 17-18h. Deze tape kreeg ik en aantal jaren geleden van Will van der Steen en werd door Ben gedigitaliseerd. [verborgen inhoud]

19. Started by cuevision,

Beste allemaal Weet iemand toevallig (nog) het adres / straat waar de laatste studio van radio mi amigo zich bevond? Dank en een groet, Ed

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 25 antwoorden
    • 6,9k weergaven
  20. Afgelopen weekend in Playa de Aro maar weer eens dezelfde foto's gemaakt...…..

• 18 antwoorden
    • 5k weergaven
  21. Gisteren heeft Ben bij mij dozen vol Mi Amigo banden, cartridges en spotmasters ingeladen om te digitaliseren voor het meeste door kan naar de VBRO in Brugge. De spotmaster uit de downtown Playa studio ("aquarium") is al aan de praat. Resultaten van de eerste tapes zijn veelbelovend. [verborgen inhoud]

• 13 antwoorden
    • 3,3k weergaven
  22. Started by Juul,

Onze Ad vraagt ten behoeve van z'n stream Radio192 of er nog programma's bewaard zijn van Mi Amigo vanaf september -december 1974. Ik geef toe het is al de 11 e sept. maar toch... Namens onze Ad, bedankt, Juul

23. Mi Amigo Radio, de échte - live vanaf de Jenni Baynton 22 foto's - 27 mei 2022 - © Theo Bakker Klik hier: [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  24. Started by marpet,

Teruggevonden tussen de oude cassettes. Reklames voor radio Mi amigo. Met oa nog melipark (nu Plopsaland). [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 966 weergaven
  25. Een stukje van de Radio Mi Amigo Revival in Halle/Zoersel in het jaar 2000. Ik ben nog op zoek naar videobeelden van deze 2 dagen (al dan niet tegen betaling), daar zou ik iemand anders weer blij mee kunnen maken. [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.