Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.200 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Vader Abraham is een ondergewaardeerde artiest, aldus Pierre Kartner.
-
- 8 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 805 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Ik wist dat ik ergens een cassette heb liggen met een opname van radio Caroline. Deze heb ik gemaakt in Assen op een Sansui R 707 receiver met ferriet antenne. De DJ zal vast wel bekent zijn en mss dat er iemand zelf het jaartal weet? Ik zelf denk van 1984? [verborgen inhoud] Theo
-
- 3 antwoorden
- 893 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Veronica675_310807_1700-1800(Lexjo_141273_19-20) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 928 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Ver828-2004083102000300JanVanVeen-AlleRemmenLos [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Pirate Radio Documentary - Tom Mulder {Interview With Robbie Dale} (vond ik zeer interessant om te horen weer es - Radio Caroline destijds zeer populair in de zestiger jaren in Londen [verborgen inhoud] Radio Condor 00-07-1973 Test Band [verborgen inhoud] Geweldige documentaire met Hans Knot (die ik toch altijd heel bijzonder vond en nog) Pirate Radio Documentary - Sounds Like Caroline 1 [verborgen inhoud] Pirate Radio Documentary - Sounds Like Caroline 2 [verborgen inhoud] Pirate Radio Documentary - Sounds Like Caroline 3 [verborgen inhoud] Pirate Radio Documentary - Sou…
-
- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Weer een DAT met links en rechts een ander programma: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Het eerste deel van november 1984: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 21 antwoorden
- 4k weergaven
-
-
Hoor ik nu (13-01-2018 12:00 uur) een nieuwsbericht op de stream ?
-
- 7 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Gedigitaliseerd vanaf cassetteband [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 1 antwoord
- 867 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 646 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 633 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 796 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 744 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 747 weergaven
-
-
Geen idee wat de uitzenddatum is, maar in ieder geval op zondag. 33 toeren op z'n best met Ton Schipper. Tapenummer is 237 [verborgen inhoud] zondag 20 augusustus 1978 blijkt na chechen cassettenummer
-
- 3 antwoorden
- 780 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 894 weergaven
-
-
Ik kom tot de conclusie dat ik geen enkele opname uit deze jaren heb. Zijn er opnames in omloop?
-
- 11 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Ondanks de toevoeging "studio" in de filenaam gaat het hier om een aircheck. Er bestaat waarschijnlijk een studio-opname, maar die is in (goede) handen van de stichting.
-
- 0 antwoorden
- 796 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 701 weergaven
-
-
Mi Amigo 40 meld: Groot zeezenderpiraat Peter Van Dam overleden op 65jarige leeftijd. Rip
-
- 63 antwoorden
- 12,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 750 weergaven
-
-
Voordat religie niet meer geplaatst mag worden, nog even deze; [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 4 antwoorden
- 868 weergaven
-
-
VoP-3rdJuly1985-1200-1245-SallyKahn [verborgen inhoud] VoP-3rdJuly1985-1500-1545-KeithYork [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-