Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 610 weergaven
-
-
-
-
-
Enkele maanden geleden kwam ik, via Alex v.d. Hoek, in het bezit van de "Piet Treffers Tapes". Piet heeft in de loop der jaren een enorme collectie opnamen van voornamelijk zeezenders opgebouwd en deed daar nu afstand van. Ik ben nog bezig met doornemen wat het allemaal zoal is, maar het is enorm. In hoeverre het uniek is kan ik niet bepalen, maar ik heb al veel zaken voorbij horen komen waarvan ik eigenlijk het bestaan niet kende ( al zegt dat niet alles ). Zo is er een prachtig verslag van hoe de Mi Amigo in '77 zwaar water maakte als gevolg van een gesprongen pijpleiding en is de golflengtewisseling 192 - 212 (een beter idee) gearchiveerd. Nogmaals: Het…
-
-
MiAmigo-19741018-SchoolsOut-BertBennett MiAmigo-19741018-1410-1505-JoopVerhoof-FransVanDerDriftOpDrift Afkomstig van Douwe Dijkstra
-
- 3 antwoorden
- 912 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 802 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 797 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 3 september 2017 20.00- 22.00 uur en 8 september 2017, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Frans de Graaff Genoeg iconen van de Summer of Love vandaag, zoals San Francisco, Amsterdam en The Jefferson Airplane. (Hoewel, dat Amsterdam is eigenlijk een oudje van Jacques Brel). Verder mogen we We Love You ook typisch 1967 noemen, om nog maar te zwijgen van Armand’s Blommenkinders. Tussendoor zijn er nog meer nummers… lees verder >…
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 837 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 784 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 632 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 640 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
31 augustus 1974….. een datum om nooit te vergeten en die ook in de toekomst nooit vergeten mag worden, een datum die niet meer weg te denken is uit de geschiedenislijn van Nederland. Daarom beheert Museum RockArt in samenwerking met Stichting Norderney voor een belangrijk deel het cultureel erfgoed… Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: lees verder > Lees verder
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-