Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Started by franje,

Zie speellijst [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 903 weergaven
  2. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server veel van hetzelfde merk ik, maar misschien zit er toch net wat leuks tussen, waarvan je denkt ..... ja R N I Captain Birthday [verborgen inhoud] R N I Duncan Johnson [verborgen inhoud] R N I Finish [verborgen inhoud] R N I Tony Allan [verborgen inhoud] Radio Northsea International 5 [verborgen inhoud] Radio Northsea International 6 [verborgen inhoud] Radio Northsea International 7 [verborgen inhoud] RNI 1A [verborgen inhoud] RNI 002 [verborgen inhoud] RNI 2A [verb…

3. Started by mart538,

Deze VHS video heb ik omgezet in MKV,is van en koop video van het programma inside out van de BBC uitgezonden op 4-11-2002. De reportage van Radio 270 begint rond de 12 minuten. Download link [verborgen inhoud] Gr Mart

• 0 antwoorden
    • 902 weergaven
  4. Gast
    Started by Gast,

Revitalised gereanimeerde recording opname. First day on air Sept23, 1965 Radio 390. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-4KHDCDSA7IJK.mp3 Earlier processing done by HarmKoenders. Paul de Haan.

• 2 antwoorden
    • 902 weergaven
  5. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 902 weergaven
  6. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 4 oktober 2014, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. ​Deze week de volledige UK Top 40 van 52 jaar geleden. We gaan terug naar 6 oktober 1962. Op 1 vinden we Telstar van The Tornedos. Deze Britse groep bestond uit Andy Caddy, George Bellamy (vader van de frontman van Muse), Roger LaVern, Heinz Burt (die in 1963 een… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 902 weergaven
  7. Started by Vincent,

Luc en Ad, drie uur lang. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 902 weergaven
  8. Started by marnik,

Ik heb ooit eens een video gezien over de bouw van de nieuwe mast op de Mi Amigo. Het was een documentaire van France trois (Thalassa) als ik mij niet vergis! Dat zou ik graag eens terugzien. Dank bij voorbaat. Grt Marnik.

• 2 antwoorden
    • 902 weergaven
  9. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 902 weergaven
  10. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 902 weergaven
  11. Started by scotty,

Here is a recording of Tony Houston with SmaklijkEten on 29th April 1974 from 1203-1250. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 902 weergaven
  12. Radio 558 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 902 weergaven
  13. Started by Alex,

20031016 SBS6 Stem van Nederland, REM eiland weg. En nee, ik weet dat het 5 december is, maar het is echt Hans Knot From the analog archives of Martin v.d Ven Oorspronkelijk analoog materiaal afkomstig uit het archief van Martin van der Ven

• 0 antwoorden
    • 902 weergaven
  14. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 902 weergaven
  15. RNI-19740513-2200-0100-BrianMcKenzie

• 0 antwoorden
    • 902 weergaven
  16. Started by martinja,

Vast allang es gehoord of gedownload. [verborgen inhoud]

17. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 902 weergaven
  18. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 901 weergaven
  19. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 26 november 2016 van 13.00 - 18.00 uur op de stream van [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 13.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud] Tipparade op 192Radio: ​​Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 26 november 2016 van 16.00 - 18.00 uur op de [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 16.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Rebus Weet je nog? Gratis voor niets. Het 0-nummer van Veronica in 1975. Je kunt hem winnen, maarrrr, daar moet je wel wat voor doen. Luister naar de Top 40 of check deze video…

• 3 antwoorden
    • 901 weergaven
  20. Started by Vincent,

Zondagmiddagmatinee en Radioavondblad met Nico Stevens en Ad Roberts. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 901 weergaven
  21. Zaterdag 6 februari is de herhaling van de Nederbeat top 40, aanvang 19.00 en zo rond 21.45 draait de nummer 1. Dat alles natuurlijk op www.192radio.nl Voor wie het nog een keer wil horen of de top 40 vorige week gemist heeft. Voor de hitlijst (gedrukt exemplaar) :https://www.internetradiocafe.nl/topic/41335-norderney192-de-nederbeat-top-40-lijst/ https://www.internetradiocafe.nl/topic/41335-norderney192-de-nederbeat-top-40-lijst/

• 2 antwoorden
    • 901 weergaven
  22. Started by Vincent,

Een tape met als enige beschrijving t/m maart 75. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 901 weergaven
  23. Started by Drumbeat,

Caroline 558 Ricky Jones 1500-1530 UK time 15 April 1990 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 901 weergaven
  24. Started by Bob,

Nu op 192 Radio, Nederbeat, volgens mij een half uur te vroeg. Gr. Bob

• 3 antwoorden
    • 901 weergaven
  25. Van de Golden Radio server - met dank aan JPL van GR Vlaanderen Het kan zijn dat deze opname ook eerder door anderen is opgenomen RNI - 14101972 - 1000-1100 - 'Algemeen Dagblad Sport En Sportwereld ' Sportshow [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.