Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.302 discussies in dit forum
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 749 weergaven
-
-
Ik volgde in juni 1973 actief de kamerdebatten over de wet tegen de zeezenders. In dit bestand kleine stukken live radio, maar ook stukken van Den Haag Vandaag en hier en daar ook wat Caroline... [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 679 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 30 juli 2016 van 13.00 - 18.00 uur op de stream van [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 13.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud] Tipparade op 192Radio: Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 30 juli 2016 van 16.00 - 18.00 uur op de [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 16.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. De Mary Servaes of te wel DE zangeres zonder Naam. Koningin van het levenslied. Tingeling is van de hand van Johnny Hoes. B-kant is ook leuk, Kleine Herdersjongen, dat we later …
-
270 1967 08-09 2100-2317 RustyAllen - Phil Hayton - RogerKeene.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 608 weergaven
-
-
Huub Rosenberg kreeg een foto van zijn broer en stuurde die aan ons met een toelichting! [verborgen inhoud] … Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 0 antwoorden
- 843 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Fons 09-12-1979 1500-1600 Paul de Wit afscheidsprogramma Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Voice Of Peace - 31071980 - 1504-1611 - Kas Collins - Drive Time [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 613 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 642 weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]l]
-
- 0 antwoorden
- 600 weergaven
-
-
Op 16 oktober 1976 werd er een filmmiddag over de zeezenders gehouden in het Sea News Centre in de haven van Scheveningen. Deze bijeenkomst was destijds georganiseerd door Rob Olthof. Mijn herinneringen zijn vaag, maar ik geloof dat Frans Schuurbiers ook aanwezig was. Heeft iemand misschien foto's van deze dag?
-
- 0 antwoorden
- 896 weergaven
- 1 follower
-
-
Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. Ad heeft deze opname in 1972 gekregen van Steve England. Ad "ruilde" toen plaatjes/opnamen met Steve. Het is een soort halffabricaat opname van de Radio Scotland story, die via Northsea Goes DX werd uitgezonden. De originele opname ruiste nogal, ik heb geprobeerd dat zoveel mogelijk te verminderen. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Deze opname komt van een cassette, die ik van Henk Roos heb gekregen. [verborgen inhoud] Ik vermoed dat dit een studio opname is.
-
- 0 antwoorden
- 298 weergaven
-
-
PZC, 16 november 1962 Bron: http://zoeken.krantenbankzeeland.nl/
-
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 0 antwoorden
- 888 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 634 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 687 weergaven
-
-
Prachtige (sfeervolle) flashback naar (vooral) de sixties. Pirate Flashback (Sixties) By Mr Spock.mp3 [verborgen inhoud] Robin
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-