Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
De volgende opname komt weer van een van de vele mp3 zeezender CD-R plaatjes die ik momenteel overzet naar externe harde schijf, opvallend hoe veel van deze plaatjes na bijna 20 jaar nog prima spelen. Alleen 2 plaatjes van het "Mmore" merk uit 2008 spelen totaal niet meer... "no disc", geprobeerd goed te poetsen, op diverse CD-R players, maar overal hetzelfde... "no disc", opvallend is ook de felgroene kleur van de "Mmore" disc aan de gevoelige kant, de andere CD-R zijn gewoon blank. Alle andere merken, Sony, Philips, Maxell en TDK spelen nog prima. Op "Caroline CD 70-22" stond een leuke opname van Tony Allan die ik met jullie deel. Digitale bron: 2007 - Oldies45 Radio Ca…
-
-
- 1 antwoord
- 383 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op R2R tape. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 238 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Fons Caroline zo 15-07-79 1500 - 1600 uur [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 722 weergaven
- 1 follower
-
-
Deze opname heb ik vorig jaar al eens aangeboden maar de link is allang verlopen, dus... in de reload. Caroline had op Zondag 25 Maart 1973 veel problemen met de generator en regelmatig viel de zender uit. Ik heb vanaf de ochtend Caroline toen opgenomen, alleen, als 18 jarige, zat ik niet zo goed in de slappe was.. je weet wel.. cashflow probleem, en ik had nog maar 1 leeg bandje dus zitten er heel wat knipjes in. Opgenomen in Geldrop van mijn Greatz Page portable en een Philips N4307 recorder. Sweet Memories Radio Caroline - 25 Maart 1973 - Generatorproblemen met o.a. Peter Brain (=Peter van Dam) Gerard van der Zee pixeldrainCaroline 1973-03-25 Generator problemen gedure…
-
-
- 2 antwoorden
- 428 weergaven
-
-
Radio Caroline-19-toenshow-JohanVisser-xx 081979 [verborgen inhoud]
-
- 16 antwoorden
- 2,9k weergaven
- 2 followers
-
-
Wie heeft deze show in zijn collectie en is bereid om hem hier nog eens te plaatsen? 1977 11 28 1435-1645 Brian Martin ( na 25 minuten Stuart Russell) Alvast bedankt!
-
-
- 2 antwoorden
- 864 weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Caroline-1979 10 06 - 1515-1715 - Ad Roberts -Paul de Wit [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 4,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Cleaned by Oldies 45 Caroline-19790722-1400-1600-JVisser-RvdElst-MJacobs-Zondagmiddagmatinee-BoardRecording [verborgen inhoud]
-
-
- 9 antwoorden
- 2,3k weergaven
- 1 follower
-
-
RadioCaroline-22-1-1984-1330-1415 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 961 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Caroline, 16-12-1983, Carl Kingston, 7-8 uur [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 556 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 739 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 663 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Caroline, 26-1-1984, Tom Anderson, 18-19 uur [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 642 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik wil weer een beroep op jullie doen voor het uitzoeken van een serie opnames van Radio Caroline en Monique. De eerste opnames zijn van Radio Caroline: [verborgen inhoud] Volgens de bijlage bij de MD moet het volgende erop staan. Ik zoek, naast aanvullende info vooral de plek waar de knipjes moeten komen. 27-08-1984 - Simon Barrett - Herhaling Top 500 27-08-1984 - Johnny Lewis - Herhaling Top 500 02-09-1984 - Simon Barett En van deze vier opnames zoek ik tijdstip van uitzending. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De MDs komen overigens uit het archief van Walter Zwart.
-
-
- 40 antwoorden
- 3,9k weergaven
-
-
Thnx to Mike Downing Altantis 16-03-1974 Steve England Hotline of hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborge…
-
- 21 antwoorden
- 4,9k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 858 weergaven
- 1 follower
-
-
Caroline, The official story by Tony Allan Jingles [verborgen inhoud] Caroline, The official story by Tony Allan LP1 A [verborgen inhoud] Caroline, The official story by Tony Allan LP1 B [verborgen inhoud] Caroline, The official story by Tony Allan LP2 A [verborgen inhoud] Caroline, The official story by Tony Allan LP2 B [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
The next month: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] The scedule with the djs made from the recordings in my archive: [verborgen inhoud]
-
- 14 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
We continue with August 1984: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] The scedule made from the recordings: [verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
The scedule with the djs made from the recordings in my archive: [verborgen inhoud] The first part of February: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Andy Archer and Peter Quinn on the same time? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Do you have recordings or information to complete the scedule, please let me know. More of February 1984 next week.
-
- 18 antwoorden
- 3,1k weergaven
-
-
The scedule with the djs made from the recordings in my archive: [verborgen inhoud] The first part of Januari: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Do you have recordings ot information to complete the scedule, please let us know. More of Januari 1984 next week.
-
- 8 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
The next month: July 1984. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] The scedule made from the recordings: [verborgen inhoud] I hope you all can help to fill in the gaps.
-
- 5 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
After a long time the next month [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] The scedule with the djs made from the recordings in my archive: [verborgen inhoud]
-
- 27 antwoorden
- 4,9k weergaven
-
-
The scedule with the djs made from the recordings in my archive: [verborgen inhoud] The first part of March: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] And two recordings with no date: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
The next month: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] The scedule with the djs made from the recordings in my archive: [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-