Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 800 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 528 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 697 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 287 weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 988 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 902 weergaven
-
-
Ik zit momenteel te luisteren naar de tipparade van 17 september 1966 en hoor de afkondiging van presentator Bert van der Laan. Ik heb de lijst die geplaatst is erbij en zie dat de noteringen heel erg afwijken. Zo hoor ik Jr Walker & The All Stars op 16, maar daar heb ik Frank Sinatra staan. Als het geplaatste lijstje niet klopt, hoop ik dat de juiste lijst alsnog geplaatst wordt. Als dit lijstje juist zou zijn, hebben we echt een record te pakken, want ik telde zestien nieuwe entries en dat lijkt me toch wat over de top. Vorige week waren het er vijftien.... Maar het blijft leuk om het te volgen. Ik ben benieuwd en wacht het af.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
De volgende 3 Vinyl~Shows op 192Radio, iedere zaterdag van 18.00uu tot 19.00uur, worden gepresenteerd door Annoeska Drankier (van Surfradio). De 3 shows zijn opgenomen in Museum Rock Art te Hoek van Holland. De techniek is in handen van Rob Schel. … Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: lees verder > Lees verder
-
[Verborgen inhoud]
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 779 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 732 weergaven
-
-
MiAmigo-19751103-0900-1000-BertBennett-SchijvenVoorBedrijven-EersteUitzending Wederom dank aan Douwe Dijkstra
-
- 19 antwoorden
- 2,6k weergaven
-