Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
-
Deze maand 40 jaar geleden. Wie weet de juiste datum? [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 955 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Op 14 november 1976 werd op Radio Mi Amigo voor het eerst een programma van Lieven Colijn uitgezonden (tussen 10 en 11). Weet hier iemand hoe dit programma heette?
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Deze maand 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Wat is er ooit van Michelle geworden en zou ze nog leven, ik heb luisterde graag naar haar tussen 10 en 11 met o.a geef me de vijf enz
-
- 21 antwoorden
- 7k weergaven
-
-
Radio Mi Amigo - Michelle Geen enkel idee wat of hoe over dit programma. Wel dat ik er vroeger trouw naar luisterde en de herinneringen uit je jeugd blijven sterk bij je. Super leuk merk ik nu bij het luisteren dat Michelle met de tune van Happy days begint, waar ik nog vrijwel dagelijks naar kijk. Ben inmiddels bij het vijfde seizoen. Wat is dit werelds leuk om te horen [verborgen inhoud] Mijn speler plaatste deze foto bij het afspelen van het programma en die kwam, zag ik zonet van The Mediapages van het International Report, ik neem aan van Hans.
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
michelle [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
fransvanderdrifttop402610197415041602 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Twee prograamma's met ontbrekende datum, tijdstip. Weet iemand ze te dateren? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Mag ik weer een beroep op jullie doen om deze Bakens aan te vullen met de ontbrekende info? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 797 weergaven
-
-
Deze maand 40 jaar geleden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Wie kan/wil de juiste datum van deze Baken uitzoeken?
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 887 weergaven
- 1 follower
-
-
Een Schools Out uit april 1976 (?). Kan iemand deze dateren? [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Bert Bennett presenteerde in 1975 op de zaterdagmiddag een uurtje tussen 17:00 en 18:00 uur met de nieuwe Lieveling, de nieuwe DJ hittips, nieuwe LP van de week en een overzicht van de LP top 10. Weet iemand hoe dit programma heette? Of had het geen naam?
-
- 6 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Hoi, Voor de "Radio Addicts" een bijdrage komende uit mijn archief. Alle files (jingles, commercials etc) zijn door mij gerestoreerd en kregen een master. Evident kan het gebeuren dat er tussenin een file staat van mindere kwaliteit, dus don't shoot the messenger. Doch de audiokwaliteit van deccenia geleden kan je nu beluisteren in een hoge digitale kwaliteit. Alle files zijn 320 kbps stereo. Deze bijdrage omvat : Radio Mi Amigo - Promos 1974 1979 [verborgen inhoud] Dit file bevat ook de vaak gezochte "Otto Solex" promo (deze is door mij zogoed als mogelijk gerestoreerd, doch is niet perfect) Uw reactie in wo…
-
Vers uit de cassettedeck, niet gecontroleerd: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
The_Fortunes_Mi_Amigo19770206 [verborgen inhoud] The_Fortunes_Mi_Amigo19770213 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Samengesteld voornamelijk aan de hand van de bewaarde uitzendingen van Radio Mi Amigo, de tijdlijn 1979. Aanvullingen en verbeteringen zijn altijd welkom. Dat mag ook van voor de jaren 74-78. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 782 weergaven
-
-
timridder0103197615001600a [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 914 weergaven
- 1 follower
-
-
Vers uit de recorder een studio opname van Radio Mi Amigo. Geen datum op de doos vermeld, maar wel op het eind van het programma loopt de naald nog even door in de groef. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Juli 1979, een avondopname van Radio Mi Amigo 272. [verborgen inhoud]
-
- 28 antwoorden
- 4,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Vermoedelijk 1977: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Vier studio opnames zonder datum: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 959 weergaven
-
-
Drie opnamens zonder datum op de doos: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 49 antwoorden
- 7,4k weergaven
-