Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Bert Bennett presenteerde in 1975 op de zaterdagmiddag een uurtje tussen 17:00 en 18:00 uur met de nieuwe Lieveling, de nieuwe DJ hittips, nieuwe LP van de week en een overzicht van de LP top 10. Weet iemand hoe dit programma heette? Of had het geen naam?

• 6 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  2. Gast
    Started by Gast,

Hoi, Voor de "Radio Addicts" een bijdrage komende uit mijn archief. Alle files (jingles, commercials etc) zijn door mij gerestoreerd en kregen een master. Evident kan het gebeuren dat er tussenin een file staat van mindere kwaliteit, dus don't shoot the messenger. Doch de audiokwaliteit van deccenia geleden kan je nu beluisteren in een hoge digitale kwaliteit. Alle files zijn 320 kbps stereo. Deze bijdrage omvat : Radio Mi Amigo - Promos 1974 1979 [verborgen inhoud] Dit file bevat ook de vaak gezochte "Otto Solex" promo (deze is door mij zogoed als mogelijk gerestoreerd, doch is niet perfect) Uw reactie in wo…

• 2 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  3. Started by Vincent,

Vers uit de cassettedeck, niet gecontroleerd: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  4. The_Fortunes_Mi_Amigo19770206 [verborgen inhoud] The_Fortunes_Mi_Amigo19770213 [verborgen inhoud]

5. Samengesteld voornamelijk aan de hand van de bewaarde uitzendingen van Radio Mi Amigo, de tijdlijn 1979. Aanvullingen en verbeteringen zijn altijd welkom. Dat mag ook van voor de jaren 74-78. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 798 weergaven
  6. timridder0103197615001600a [verborgen inhoud]

7. Vers uit de recorder een studio opname van Radio Mi Amigo. Geen datum op de doos vermeld, maar wel op het eind van het programma loopt de naald nog even door in de groef. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  8. Juli 1979, een avondopname van Radio Mi Amigo 272. [verborgen inhoud]

9. Vermoedelijk 1977: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 11 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  10. Started by Vincent,

Vier studio opnames zonder datum: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 6 antwoorden
    • 974 weergaven
  11. Drie opnamens zonder datum op de doos: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 49 antwoorden
    • 7,5k weergaven
  12. Wie heeft er nog opnamen van de golflengte-wisseling van Radio Mi Amigo van 212 naar 319 meter. Dit was meen ik in december 1977. Bij voorbaat dank!

13. Een aantal VVVR programma's zonder datum. Is er iemand die deze wil dateren? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 14 antwoorden
    • 12,1k weergaven
  14. Started by Vincent,

Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  15. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De lijst: [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  16. [verborgen inhoud]

17. Vandaag 40 jaar geleden op de 259 meter: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  18. Radio Mi Amigo 01 04 1977 1100 1200 [verborgen inhoud]

19. Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 483 weergaven
  20. Deze opname komt uit het archief van Kurt Sellenthin (voorheen Kristkowitz), beschikbaar gesteld door Werner Tschoepe. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 3 antwoorden
    • 901 weergaven
  21. Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 707 weergaven
  22. 01-12-1977 1100-1200 Herman de Graaf Laatste Uur Op 212 mtr [verborgen inhoud] 29-07-1977 2100-2200 Herman De Graaf Caroline [verborgen inhoud]

23. Started by scotty,

Bert Bennett studio recording between 0700-0800 on 3rd January 1974 https://www.mediafire.com/?iwqjp7bl7y7vdc3

• 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  24. Deze opname komt uit het archief van Kurt Sellenthin (voorheen Kriskowitz), beschikbaar gesteld door Werner Tschoepe. [verborgen inhoud] Kurt beschrijft deze opname als volgt:

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 506 weergaven
  25. Started by Ben,

Deze opnamen zijn afkomstig van een R2R tape uit de collectie van Eugèn Bruggeman. Dit zijn de programma's, die je kunt vinden via de link eronder: Radio Mi Amigo 06-01-1974 06:00-07:00 Non-Stop Radio Mi Amigo 06-01-1974 07:00-08:00 Bert Bennett Radio Mi Amigo 06-01-1974 08:00-09:00 Bert Bennett Radio Mi Amigo 06-01-1974 09:00-10:00 Joop Verhoof Radio Mi Amigo 06-01-1974 10:00-10:22 Non-Stop [verborgen inhoud] Ik heb niet eerder opnamen uit de collectie van Eugèn Bruggeman gepost. Het zal zo rond 2007/2008 geweest zijn dat ik een advertentie van hem op Marktplaats zag dat er een paar dozen met banden gratis bij hem o…

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 755 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.