Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 633 weergaven
-
-
-
Beste verzamelaar, Ik heb veel verzamel spullen van de zeezenders. DVD's, LP's, boeken enz. Ik kan per bericht helaas maar 1 foto toevoegen. Dus houdt mijn komende oproepen in de gaten!! Hartelijke groet, Koos de Ruijter Dieren
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 360 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​​​​​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 10 augustus 2014 20.00 - 22.00 uur en woensdag 13 augustus 2014, 20.00 - 22.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Koen Edeling ​Een paar interessante transatlantische vergelijkingen vandaag. Een hele mooie versie bijvoorbeeld van He’s in Town, het nummer van Goffin en King dat wij vooral kennen van de Engelse Rockin’ Berries. Vandaag door The Tokens. Prachtig! Ook van dat andere componistenduo, Bacharach en David, is er een nieuw nummer uit, I… lees verder > Lees verder
-
De lokale omroep in Hoek van Holland, de WOS, heeft een nieuws item gemaakt over de gerestaureerde boordstudio. http://player.vimeo.com/video/97408568
-
Top 40 op 192Radio: ​Presentatie: Rob van Wezel. Uitzending op zaterdag 11 oktober 2014 van 14.00 - 16.00 uur op de stream van 192Radio. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 14.00 - 16.00 uur, zie programmering Tipparade op 192Radio: ​​Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 11 oktober 2014 van 17.00 - 18.00 uur op de stream van 192Radio. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 17.00 - 18.00 uur, zie programmering. Ceaser and Cleo Een duo dat we beter leerden kennen als Sonny & Cher. Sonny had ergens een piano opgeduikeld voor weinig en speelde daar afgewisseld op in de garage en de huiskamer.…
-
-
[Verborgen inhoud]
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 755 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 911 weergaven
- 1 follower
-
-
Als verzamelaar van die leuke tiplijsten vanaf 2 januari 1965 heb ik een vraag. Worden deze lijsten ook ergens gearchiveerd? Stel dat je bv een lijstje mist of terug wilt kijken, waar zou dat dan kunnen? Het is mooi, dat deze lijstjes alsnog zijn gemaakt. Je komt op die manier veel nummers tegen, die je eigenlijk wel kent, maar ook nummers, die onbekend zijn gebleven. En tot wanneer zijn die lijstjes samengesteld? Tenminste 8 juli 1967 neem ik aan. Vanaf 15 juli 1967 heb ik de tiplijstjes van Rob Out soms bijna onleesbaar of vijf a4-tjes. Vooral in 1969 wisselde het aantal posities per week sterk (tussen 16 en 30).
-
Een opname van Mi Amigo 272 op 2 juli 1979 met Wim de Groot. Of de datum klopt weet ik niet en ook de naam Wim de Groot zegt me niets. Opname uit het archief van wijlen Jan Kat van het Delmare logboek, echt iets voor anoraks, de Belgische marine ligt op 100 meter afstand de parel van de Noordzee te bekijken en op het achterdek zijn enkele duiven neergestreken. Met andere woorden stof voor tussen de platen. http://www40.zippyshare.com/v/K9h9CKcK/file.html Paul de Haan.
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
-