Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.191 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
Een cassette met daarop alleen: Atlantis augustus 1974. Ik heb Andy Anderson meegekregen voor de presentatie. Iemand zin om hem verder uit te zoeken? [verborgen inhoud]
-
Het SBS weerbericht van gisteren werd vanaf de Jenni Baynton gepresenteerd: [verborgen inhoud]
-
- 15 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Vandaag is het precies 25 jaar geleden dat de laatste Nederlandse zeezender, Radio 819, haar uitzendingen moest stoppen......
-
- 11 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 787 weergaven
-
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 852 weergaven
-
-
Ik heb een opname zonder beschrijving op de doos. Iemand zin om het uit te zoeken? [verborgen inhoud]
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 7 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En twee niet uitzochte uurtjes: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Ik vond net een stukje Laser 558 achter een andere opname aan. Het komt uit de week van 24-30 augustus 1985. Vraag is: wie weet welke (vrouwelijke) dj dit is? [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 881 weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
25 minuten John Lewis. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 901 weergaven
-
-
Nog een compleet uurtje Berk in uitvoering. [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Op een band met Radio Caroline opnamen uit juli 1974 kwam ik dit fragment tegen: [verborgen inhoud] Ik heb de boodschap vertraag en gaat over een mogelijke overname van de MV Mi Amigo: [verborgen inhoud] Weet iemand hier meer van? En zo ja, wanneer was dit?
-
- 11 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Reception on this was not good, but still an interesting programme. Does anybody remember morse interference on 962 khz???? 22/07/1974 1955-2100 Steve England 2100-2200 Debbie England [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 965 weergaven
-
-
Dave Owen hosting the Blast Off programme on Wednesday 21st August 1974 1859-2003 [verborgen inhoud] 2003-2043 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
​Op donderdag 28 en vrijdag 29 augustus wordt er door 192Radio live uitgezonden vanuit Museum RockArt in Hoek van Holland. Er zal worden uitgezonden met de 3 originele gerestaureerde studio’s van de zeezender Radio Veronica die in Museum RockArt staan: de Zeedijk en Lapershoek studio en de boordstudio met nieuwsruimte.… Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]