Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.300 discussies in dit forum
-
Gaan er nog mensen zaterdag naar de Norderney ?
-
- 21 antwoorden
- 5,5k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
Volgens de cassette is dit de eerste keer dat Tommy Rivers op Laser was te horen. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 651 weergaven
-
-
-
-
UK Top 40 - 7 december 1963 ​Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 7 december 2013, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie Exact vijftig jaar geleden stonden The Beatles op nummer 1 in de UK Top 40 met She Loves You. Het was de best verkopende single in de UK in 1963 en de best verkopende Beatles-single ooit. Het nummer stond 31 opeenvolgende weken in de lijst, waarvan 18 weken in de top 3. Het nummer was vier weken nummer 1 vanaf 18 september, zakte dan even weg en bereikte op 30 november opnieuw de eerste plaats voor nog eens twee weken. We draaien beide kanten van deze single, dus ook b-kant I’ll Get You. Zaterdagavond tussen 20 en 22 u… …
-
- 1 antwoord
- 862 weergaven
-
-
Zondagmiddagmatinee [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 813 weergaven
-
-
-
Opstaan met Ferry. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 778 weergaven
-
-
Gisteren van Wim (Sapuripong) weer een flinke stapel cassettes meegekregen. Tot mijn verrassing zit er dit keer ook Laser 558 bij. Het zijn zelfgemaakte opnamen. De eerste serie betreft dag 1 van Laser 558. Het station starte onder deze naam op 24 mei 1984 met Rick Harris, Dave Lee Stone, Jessie Brandon en Steve Masters. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Voor deze en de komende opnamen: info overgenomen van cassette, niet gecontroleerd. Mocht er iets niet kloppen, dan graag even melden. [attachment=27]
-
- 7 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
-
-
Ik heb een kopie van affiche van de Radio-Nordsee Mobiele Discotheek. De tekst luidt: Radio-Nordsee Mobiele Discotheek met Joost de Draaijer, speciaal optreden van de popgroep Paradise. Volgens mijn informatie werd er op Radio Nordsee ieder uur een promo/reclame/jingle uitgezonden hiervoor waarin ook de groep Paradise te horen was. Ik ben op zoek naar deze jingle en/of verdere informaties, foto's etc. over de groep Paradise. Ik hoop dat iemand mij helpen kan. Bij voorbaat dank.
-
-
Het eerste programma van Craig Novak (volgens de cassette) [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 871 weergaven
-
-
De laatste drie uur Jan Veldkamp op Radio Monique. De cassettes melde 5 september, maar deze drie uurtjes zijn van een maand later: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 697 weergaven
-
-
-
Uurtje Espresso met Ad Roberts. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 677 weergaven
-
-
Laatste keer Hudson en De Wit. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 707 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Van het ontbrekende uurtje (1400-1500) ligt de cassette hier ook, maar ik vrees dat we die kunnen afschrijven. De tape zit volledig aan elkaar geplakt.
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Eddy Ouwens en Maarten de Jong. Iemand zin om het Poptiek giganten lijstje te maken? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 995 weergaven
- 1 follower
-
-
Een Kerstshow. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 984 weergaven
- 1 follower
-
-
Zondagmiddagmatinee met Elly en een restje met Erwin. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 880 weergaven
- 1 follower
-