Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.300 discussies in dit forum
-
De eerste Eddy Ouwens op Monique. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 796 weergaven
-
-
-
Voor de liefhebbers: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Voor de liefhebbers, de eerste aflevering van de Vader Abraham show. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 612 weergaven
-
-
De publieke omroep staakt in Nederland. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 582 weergaven
-
-
Een vraag die me al een tijdje bezighoudt: Onderin de Norderney lagen 2 grote tanks. Één voor drinkwater en één voor dieselolie. Gezien het verbruik van de generatoren (ik schat dat op 50-75 liter per uur) zak die voorraad regelmatig aangevuld zijn. Maar hoe ging dat? Was de Ger-Anna tevens tankschip? Kwam het in vaten aan boord ( Arme matrozen....) of kwam er op gezette tijden een bunkerschip langszij? Ik heb er nooit wat van gezien op de vele foto's... Wie weet dus hoe dat ging en wie heeft het op foto? Tevens zoek ik foto's van de machinekamer van het schip. Puur om inzichtelijk te krijgen hoe die er precies uitzag... Alvast dank!
-
- 22 antwoorden
- 5k weergaven
-
-
Joost den Draaijer, Ad Roberts en Nico Stevens [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 980 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Stan Haag met zijn Jukebox. [verborgen inhoud] En een toetje: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 714 weergaven
-
-
Ad Roberts en Maarten de Jong [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 948 weergaven
-
-
Walter Simon, Ad Roberts en Nico Stevens. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 819 weergaven
-
-
Will Luikinga en Peter de Vries. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 742 weergaven
-
-
Voor wie hem nog niet heeft: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 746 weergaven
-
-
De Aal met 40 jaar Hans van Hemert. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 711 weergaven
-
-
Internationaal het weekend in met Walter Simons en Simon Barrett. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 695 weergaven
-
-
Zondagmiddagmatinee en Radioavondblad met Nico Stevens en Ad Roberts. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 901 weergaven
-
-
Walter Simons met 21 jaar Radio Caroline. [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Een niet gedateerde opname van Laser 558. Stond op een cassette waar eigenlijk een Monique programma moest staan. Vermoedelijk is het een opname uit begin 1985 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 784 weergaven
-
-
Nico Stevens met onder andere de eerste boord top 5 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 686 weergaven
-
-
-
Blij het weekend in met Henk Krol. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 696 weergaven
-
-
WillLuikinga, Peter de Vries, Ad Roberts en Tom Hardy [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 904 weergaven
-
-
Het is een begrip in radioland, de Soulshow met Ferry Maat. En vandaag bestaat hij precies 40 jaar! Hierbij de allereerste op Radio Noordzee, in de middag van 4 november 1973. Nadat RNI moest sluiten verhuisde de show naar Hilversum III, hij kwam mee met Ferry Maat die naar de TROS vertrok. Ik herinner me dat in de Soul show in de jaren '80 een soort jinglerubriekje zat, waar ik destijds aardig wat Noordzee-jingles heb opgenomen. Tja, mooie tijd was dat.... Maar hiermee begon het dus:[verborgen inhoud] Helaas is de kwaliteit niet perfect, maat toch veel plezier! Jan-Fré
-
- 1 antwoord
- 791 weergaven
-
-
Jeroen Woelwater, Peter de Vries, Dominique Vautrin, Ad Roberts en Johan Visser. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 771 weergaven
-
-
Ik zoek specials van de Rolling Stones die destijds zijn uitgezonden bij Radio Veronica. Onder andere de lex Harding show, 12/13/14 juli, 1972, Rolling Stones dag 12 Oct, 1973, en er is wat geweest op 16 sept, 1973 In ieder geval in betere kwaliteit als wat er circuleerd. Zou mooi wezen Weet niet of er nog meerdere specials, interviews ooit zijn geweest Gr ray
-
- 37 antwoorden
- 8,3k weergaven
- 1 follower
-