Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
-
-
Om even na zessen hoorde ik de alarmschijf van 31 augustus 1974 voorbijkomen en nu al staat vast dat hij anno nu al meer airplay heeft als destijds op Radio Veronica. Daar werd ie dus nog zegge en schrijve 1 keer gespeeld. Op 2 september 1974 was ie niet meer te horen en al evenmin de ABTT. Maar wat kunnen we, bv op zaterdagmiddag, nu verwachten? En zometeen na zevenen? Nog bedankt voor de laatste week van Veronica, ik heb er heel wat uren naar geluisterd. Leuk om het allemaal weer terug te horen.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 2,8k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 32 antwoorden
- 9,6k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 14 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
Aanstaande zaterdag 31-8-2013 zal Radio 19 tussen 18 en 22 uur aandacht besteden aan het verdwijnen van de zeezenders Veronica, Atlantis en Noordzee maar ook aan het doorgaan Van Mi Amigo/Caroline. Zie voor meer info http://www.radio19.fm/ Paul de Haan.
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
-
-
Veronica Fans Er is ooit een lp uitgebracht met als ik het goed heb 100 Veronica Jingles. Heeft iemand die voor mij als MP3 liggen. Ik mis deze nog bij mijn verzameling alvast bedankt voor de moeite groetjes ruud
-
- 14 antwoorden
- 5,8k weergaven
- 2 followers
-
-
-
-
-
-
-